/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Problem med pc/hjemmesider
Fra : Mille_1907
Vist : 462 gange
40 point
Dato : 28-08-06 15:41

Jeg ved ikke hvor jeg skal sætte denne tråd, så jeg prøver bare her.

Min computer har lige haft virus, TargetSaver, men der er så blevet fjernet. Men der kommer stadig reklamer. Det er intet problem, men problemet er derimod når jeg går på nettet. Jeg har kun to eksempler: Arto og IMDB. Hver gang jeg går ind under dem, er de aldrig opdateret. For eksempel, når man går ind under IMDB, så står der dato og den er altid bagud fra sidst jeg var der.Og ved arto står der for eksempel at en person er online uden at være det, jeg kan ikke læse indlæg osv.

Kan nogle hjælpe mig med nogle indstillinger?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-06 19:41

brug ikonet opdater så opdaterer siden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-06 21:21

Slet også lige cookies og Midlertidige Internet Filer:

I din browser vælger du menuen: Funktioner->Internetindstillinger... fanen; 'Generelt' og klik på [Slet cookies] samt [Slet filer...] (sæt flueben ved: Slet off-line filer)

GENSTART !

Bagefter må du første gang du logger ind på sider hvor du er registreret som bruger skrive brugernavn og password ind igen

Rens evt. din registreringsdatabase med dette program 'TweakNow RegCleaner':

http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279

Slet hvad er mærket som : "Safe to delete" ved at klikke på "View details" og vælg så øverst i fremkomne dialogbox menuen: "Delete" ..øverst.

LUK og GENSTART !

</MOLOKYLE>