/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
SPÆRRING
Fra : mve1949
Vist : 523 gange
50 point
Dato : 27-08-06 18:12

Hej

På min datters computer ønsker jeg at hun ikke kan komme ind på Ung-Net s hjemmeside
Jeg gik ind på Exploreren i funktioner derefter Internet Indstillinger og under Sikkerhed og
klassificeret websteder
Derinde skrev jeg Ung-net s webadresse men det virker ikke
Er der nogen der ved hvad jeg har gjort galt, vil jeg blive meget glad

Venlig Hilsen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-06 18:41

Der er adgang med begrænsning på Klassificerede websteder, det betyder at der ikke kører scripts på siden og der kan ikke hentes eller gemmes noget fra siden, vil du spærre total for adgang til siden, må du ind i Windows host filen og spærre

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-08-06 18:56

Hvis du ikke har en FireWall der udelukker de sider, du vil udelukke, findes der gratisprogrammer på nettet.
http://www.zonelabs.com/store/content/company/products/znalm/freeDownload.jsp
Som sikkert kan udelukke den side, du vil.

Ellers prøv:
Kontrolpanel - internet indstillinger - indhold - klassifikationfilter - prøv at se nærmere på den side.
Kunne være der skulle ændres.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-08-06 19:00

Ellers vil jeg mene, der også kan findes et filter, der udelukker færden på visse adresser.
Men ved det ikke, ej heller hvor det kan hentes.
Men det er absolut muligt, at spærre for en adresse.
Logger de ind på dine egen Pc, eller har de sin egen.
Ellers kunne du lave det om, under dit /deres login, mener jeg.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-08-06 16:22

hvad er ung net's adresse ?
hvilken windows bruger du ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-08-06 02:04

Hej natmad spørgsmålet er besvaret, har du læst mit tip: http://www.kandu.dk/tip14624.aspx

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-08-06 09:56

?? Nå men så vil jeg da ikke spilde mere tid her.

Så løsningen ligger i et privat indlæg ! Det dur da ikke for en vidensdatabase.
Ville have foreslået at omdirigere den til en siden kan ikke vises, vha. host

Bye-bye

Annuller spørgsmålet
Fra : mve1949

Dato : 03-10-06 19:30

TIK TAK