/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Abefest
Fra : slax999
Vist : 1045 gange
60 point
Dato : 27-08-06 16:33

Jeg mangler et lokale til en ordenlig abefest på ca 60 mennesker. lokalet skal være uden bar og mad!
gerne billigt og i kbh!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-06 16:36

Zoo

Garanteret uden bar

Helt ærligt - kig i den lokale avis - der er ofte festlokaler til leje.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 27-08-06 16:55
Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 27-08-06 16:58

Jeg glemte at sige du skal prøve at søge på google fest lokaler uden mad.
det kunne måske ske der var noget der

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-08-06 17:47

Hmm... Hvor kunne det være fedt hvis der kom en regel på kandu om at man ikke måtte bruge sætningen: "prøv at søge på google efter det du leder efter"....

Næææ du - prøv at søge på jubii efter festlokaler, så skal du se løjer...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-08-06 17:48

Du kan også prøve at søge på http://dk.altavista.com/ efter festlokaler....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-08-06 17:49

Eller www.dgs.dk - søg efter festlokaler.....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-08-06 17:49

pyyyyha - sikke en masse vildt brugbare svar jeg lige er fremkommet med - det må bestemt give en bunke point...

Kommentar
Fra : slax999

Dato : 27-08-06 17:52

jeg mangelr nogle konkrete forslag. steder man har været selv og kender en pris!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-06 18:30

Det kræver man bor i Kbh. og lige har holdt fest.......

Dem er der nok ikke mange af blandt kandubrugere.

Kommentar
Fra : slax999

Dato : 27-08-06 19:27

ikke nødvendigvis! men bare skyd! kom med forslag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-06 19:39

Det er jo det vi gør

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-08-06 19:40

Kan du ikke leje Parken? Den ligger da centralt - og den er jeg sikker på du kan få uden mad og bar.... Måske du kan få dem til at køre tag hen over hele herligheden - så er det da et fint festlokale.

Kommentar
Fra : slax999

Dato : 27-08-06 19:44

det er et forslag. men har rimlig dårlig erffaring med dem!

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 27-08-06 20:22

Til Flash77
Det kan jeg da godt forstå Flash77 at du heller vil ha`jubii
for du kan med 100% ikke finde google.dk
eller du kan ikke finde rundt der.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-08-06 00:07

Nemlig nej! Det er helt rigtigt at det er helt forkert! Tak droslerne - du har fundet de vise sten! Ethvert spørgsmål herinde kan besvares med "prøv at søge pågoogle" - du er en snedig en er du - nemlig ja!

Kommentar
Fra : slax999

Dato : 28-08-06 18:37

er det muligt at holde sig til emnet og ikke bare drukne den i en dum snak om google eller andet!!

Accepteret svar
Fra : vibse68

Modtaget 60 point
Dato : 28-08-06 20:07

Hej

Hvis du kan bruge Christianshavn, så er her et fint sted

Christianshavns Beboerhus
Dronningensgade 34
1420 København K
Lokal telefon: 32578818

Bydel:
Christianshavn

Kort om anlægget:
Aktiviteter: Møde- og festlokaler, øverum, danserum med spejl, teatersal, værksteder, café og spisehus (tirsdag og torsdag), lokalradio, fotoværksted, silketryk, maling, croquis, keramik, bordtennis, systue, biograf, pensionistklub, lokalavisen Christianshavneren, jazzklub, musikøverum, diverse danse- og teatergrupper, spisehus og musik eller forfatterarrangementer i caféen hver torsdag.

Musik, film, teater og foredrag i bydelens beboerhus
Musik, film, teater og foredrag i bydelens beboerhus.
Beboerhuset er kendetegnet ved høj grad af brugerindflydelse og lokalt engagement. Huset giver plads for kulturelle aktiviteter af stort set enhevr art samt private fester.

Mødelokaler:
Dette anlæg har lokaler til over og under 100 personer

Vil du vide mere om anlægget:
Telefon og åbningstid daglig kl. 13.00 - 24.00: 3257 8818
Festlokaler til fredag og lørdag kan bestilles mandag kl. 13.00 - 20.00, tirsdag og onsdag kl. 13.00 - 18.30

Lokal telefon: 32578818
Lokal email: mail@beboerhus.dk
Lokal hjemmeside: www.beboerhus.dk
Lokal fax: 32575439

Ansøgning om træningstimer, lokaleleje m.m.
Fritid & Idræt: 33 66 68 70
Fritid & Idræt: On-line skemaer

Hvis jeg kommer på andet, skal jeg gerne byde ind igen

Kommentar
Fra : slax999

Dato : 28-08-06 20:20

tak kom bare med flere forslag

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 28-08-06 20:41

Valby medborgerhus det er billigt.Men jeg husker ikke hvor meget det koster.
alimak

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-08-06 21:16

Citat
er det muligt at holde sig til emnet og ikke bare drukne den i en dum snak om google eller andet!!

NEJ! Vi skal søge på google! Det siger droslerne! Og hvis Droslerne siger det så er det fordi det er et godt svar! Droslerne er nemlig snedig!

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 28-08-06 22:09

Nemlig Flash77 du slet ikke så dum som du lyder til

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 28-08-06 22:09

Parken er da en oplagt mulighed:

1. Der er pr. automatik store brød i gule veste der slår dine gæster i gulvet hvis de bliver for højtråbende!
2. Lys øl til en literpris a' 130 kr.
3. Danmarks bedste toiletter ved udebaneafsnittet.

Hvis du ikke ahr set de famøse toiletfaciliteter endnu, er chancen her: http://www.brondbytifo.dk/upload/files/FCK_-_Det_maa_du_i_parken.jpg

... men der er tag over hele herligheden... den skal de ha'!

Godkendelse af svar
Fra : slax999

Dato : 29-08-06 18:59

Tak for svaret vibse68.