/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
tillykke o.v.n
Fra : miritdk
Vist : 768 gange
100 point
Dato : 27-08-06 11:19

jeg hørte en lille fugl synge om at idag er det o.v.n´s fødselsdag - den sang godt nok smukt, så derfor skal der herfra lyde et stort

tillykke med dagen

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 27-08-06 11:22

hvis det stemmer .............så et tillykke herfra med på læsset

mvh sverola

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-06 11:30

Og selv om det måske ikke er idag, så har du jo fødselsdag på et eller andet tidspunkt, så også et stort tillykke med dagen fra mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-08-06 11:32

tror nu nok den fugl talte sandt - den sad på o.v.n´s skulder (sådan ca)

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 27-08-06 12:30

tillykke med fødselsdagen O.V.N

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-06 12:53

Mange tak for fødselsdags hilsen Nordsted1 det er i dag, tag ikke fejl af miritdk hun ved lidt om alt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-08-06 13:08

o.v.n vil du være så venlig at gå iseng igen - solen skinner og vejret er herligt - men skyer truer vestfra - så kom ikke her og lav uvejr

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-08-06 13:27

Hvor når skal vi komme til chokolade med kager til.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-08-06 13:32

Tillykke o.v.n.

Alder betyder intet.
Med mindre at man er en ost !

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-06 14:05

Chokolade med kage, det er i aften indstil bare GPSen, så går resten af sig selv
miritdk: vel vil ikke i seng igen venter gæster og skyerne har jeg pustet over til jer østovre øv øv øv nu kom der lige en regnbyge

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-08-06 14:09

hahaha - jotak også styrtregn her o.v.n - altså knægt har du været ude på narrestreger trods alt ???
(tordner i nabobyen her)

Vi må se at få pustet de skyer tilbage - hjææælp - gider ikke mere regn lige nu - og slet ingen torden

jaja - et brag af en fø´sda´s fest o.v.n

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-06 15:29

Jamen dog

Tillykke o.v.n.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : orangepige

Dato : 27-08-06 18:13

med dagen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-08-06 18:34

Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday dear o-o.v.n. Happy Birthday to you!

Kunne du høre det?

Moster mig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-06 18:51

Tusind tak for de mange gange tilykke, jeg kunne næsten høre det Moster, men du blev overdøvet fordi jeg absolut VILLE høre og se en gave jeg blev rigtig glad for en DVD: JOHNNY CASH LIVE IN COPENHAGEN

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-08-06 21:27

Go'e gamle Johnny - hvordan har de dog fået ham i live igen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-06 21:49

Jeg kan så kun anbefale at du også får set : "Walk The Line" o.v.n.

1.) http://www.imdb.com/title/tt0358273/
2.) http://www.apple.com/trailers/fox/walk_the_line/
3.) http://www.walkthelinedvd.com/
4.) http://movies.yahoo.com/movie/1808628394/info

(..men den gætter jeg på du allerede har set?)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-06 23:51

Nej Molo, den har jeg ikke set, husk på jeg bor langt ude på landet, men kunne godt tænke mig at få fat i den

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-08-06 00:48

OOOOPS, nu blev det på den anden side af midnat, men tillykke med i går o.v.n

Og tillykke med JC i københavn. En klassiker. Hvorfor HULEN er San Quentin kocerten aldrig udgivet på DVD. Det fatter jeg ikke

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 28-08-06 02:27

Tak for hilsen til stl_s også, ja San Quintin ville jeg også gerne have fingre i For et par timer siden sluttede festivasen for i år, det varede også 2 dage, naboer og venner til brunch lørdag, og søndag var det familiens tur, fint vejr undtagen 1 regnbyge miritdk, så helt slem har jeg ikke været

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-06 08:51

Tak for svaret o.v.n.. Dejligt du har haft hele to dage med gæster og hygge og hvad ved jeg - og dejligt at få en gave eller flere man bliver så glad for ikke ?

Det med vejret - hmmmm - her regnede og tordnede det hele dagen og aftenen efter mit sidste indlæg igår - så du har bare snydt og fået hjælp til at sende det dårlige vejr østpå tror jeg ... tarveligt altså HMPF

Nå hertil morgen ser vejret fint ud så du er tilgivet

Endnu en gang tillykke med dagen igår og god vind med de kommende år

Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-08-06 23:27

Hejsa o.v.n.
Det er MEGET pinligt at jeg først ser nu at du har haft fødselsdag.Undskylder mange gange,men alligevel en forsinket fødselsdagshilsen skal du da have
Håber du trods alt tilgiver mig,men jeg har ikke set nogle steder at du har haft fødselsdag
Mange hilsener fra Dior.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-08-06 09:02

Ja O.V.N og på lørdag har du været 444dage på kandu.
Ihh min mave rumler efter kage

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-06 09:12

..og så gi'r o.v.n. nok en lille en, en lille en, en lille en. Og så gi'r o.v.n. en lille en, en lille en, en lille-bitte eeeen!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-08-06 09:45

ROMKAGE !

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-08-06 12:13

I drømmer 444 dage giver ikke hverken romkage eller andet nu er der 362 dage til næste fødseldagskage, så hold bare mundvandet tilbage

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-08-06 13:21

Nahh, man ved jo aldrig, hvornår der dukker en ny kage op.....