/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fildeling !
Fra : hamsebror
Vist : 511 gange
40 point
Dato : 24-08-06 14:16

Hejsa ..

Har lige erhvervet mig en bærbar!
Tog den med op på min skole da jeg skal bruge til til opgaver og. lign. Jeg har også fået koblet den på deres trådløse net men da han skrev koden og satte det op ham der nu står får det, der slog han noget inde i windows fra.. Han snakkede noget om at man ikke måtte bruge fildeling over deres net.. Og derfor slog han lige det fra eller noget i den stil. Men da jeg lige har købt den ønsker jeg at kunne slå den til og fra selv. Altså oppe på min skole vil jeg slå den fra og hjemme til. Men jeg ved ikke hvordan man slår dette til igen. Kan en venlig sjæl fortælle mig hvordan jeg gør dette?

Kommentar
Fra : hamsebror

Dato : 24-08-06 14:21

Har windows XP hvis der skulle være tvilv !

Accepteret svar
Fra : kurth_p

Modtaget 50 point
Dato : 24-08-06 14:58

Fil- og udskriftdeling er en af egenskaberne for din netværksforbindense.

Du finder den nemmest ved at højreklikke på iconet Netværksforbindelser på skrivebordet, vælg Egenskaber.
Højreklikke på den netværksforbindelse ud vil administrere, vælg Egenskaber.
Her vælger/fravælger du Fil- og udskriftdeling.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-08-06 15:43

Det kan være denne funktion der menes>
(kopi)
Sådan deaktiveres/aktiveres enkel fildeling
Du kan deaktivere enkel fildeling ved at følge disse trin:1. Klik på Start, og klik derefter på Denne computer.
2. Klik på Mappeindstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Vis.
3. Fjern/tilføj markeringen i afkrydsningsfeltet Brug enkel fildeling (anbefales) i sektionen Avancerede indstillinger.
4. Klik på OK.

Vis du vil vide mere om emnet så sæt dette ind i
hjælp og support>

fildeling

søg i toppen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-08-06 15:45

vis der ikke er et mærke/flueben i omtalte boks så er det nok den han/hun har fjernet,den er slået til som standart.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-08-06 15:49

Start>hjælp og support.
Skal have adgang til nettet,for at kunne give de fleste resultater.

Godkendelse af svar
Fra : hamsebror

Dato : 31-08-06 12:17

Tak for svaret kurth_p.