/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
word, sletter ord
Fra : Nik_
Vist : 2190 gange
30 point
Dato : 19-08-06 21:05

I ved når man skriver i word, så sommetider begynder den at skrive oven på det man allerede har skrevet, fx hvis man lige vil tilføje et ekstra ord i en sætning eller lignende.
Jeg kan ikke huske hvad det er det hedder og hvor man slår det fra igen, mener der er genvejstaster til det også..

Nogen der kan hjælpe?

Mvh. Nik_

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 40 point
Dato : 19-08-06 21:11

Der står sikkert OVR i den nederste linie, hvilket betyder overskriv. Tryk på INS tasten, den slår det fra/til alt efter hvad der sidst er trykket.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 19-08-06 21:12

Du har fæet trykker på din Insæt tast på tastaturet - gør det en en gang mere så holder den op igen
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 19-08-06 21:32

INS tasten?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 19-08-06 21:33

ja den prøv den..

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 19-08-06 21:35

Shift og "0" nul på tal tastaturet eller
Knappen over Delete ved de 6 taster over dine 4 piltaster.
mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 19-08-06 21:42

Tak alle sammen, hold da k.... jeg kunne have sparet mange timer

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-08-06 21:42

Knappen hedder "Insert" og står i samme område som bl.a. knapperne "End" og "Page Up" osv.

Hanne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-08-06 21:46

Den gør det også når man skriver her i Kandu.
Det har undret mig længe, hvorfor den pludselig gjorde det.