/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Modetøj, inspiration, hjælp
Fra : Camillasmoster
Vist : 557 gange
200 point
Dato : 18-08-06 17:26

Jeg drømmer om, at en kreativ pige/modedesigner-elev, skrædder-elev el.lign. kan have lyst til at bruge mig som model for smart tøj til kvinder i store størrelser.

Eller give mig inspiration til, hvordan jeg kommer ud af det dødvande, jeg er i lige nu mht tøj, stil, farver.

Eller begge ting.

Jeg er ikke helt på toppen energimæssigt for tiden, så jeg har bl.a. brug for en farverig person til klædeskabet. Syr selv noget - men ikke lige for tiden.

Nu håber jeg så, at det vælter ind med vilde kvinder (så så) , og at jeg bliver eddersmart!

Hanne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-06 17:54

Ideen er god nok

Men jeg tror du skal finde en sådan gennem lokalavis eller nærmeste brugs/fakta/aldi o.lign.

Der er jo ikke meget ide i at finde en der bor i skagen hvis du bor i rødby

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-08-06 18:09

Man kunne jo også være så heldig, at der bor nogle i Århus.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 18-08-06 18:19

Hvad med at prøve på en af de evt. kreative læreanstalter der ligger i dit område.

Designerskoler o.lign.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-08-06 19:55

Go idé refi

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-11-06 13:22

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-06 14:12

Selv tak