/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Installation af drivere
Fra : nvierning
Vist : 5116 gange
100 point
Dato : 17-08-06 14:46

Hej
Jeg er ved at sætte en HP Pavilion 5000 notebook op for min nevø. Alt er i den skønneste orden bortset fra at jeg i system og under enhedshåndtering har udråbstegn ved SM-buscontroller og Basissystemenhed. Der er ingen drivere med! Jeg har været på HP's hjemmeside, men synes ikke jeg kan finde drivere til de omhandlede devicer. Jeg har prøvet at få WinXP til at finde drivere, men her sker der heller ikke noget. Jeg har fjernet dem, de kommer tilbage stadig uden drivere. Jeg har været inde og se hvad bundkortet hedder: ID: DMI, Navn: HP Pavilion zv5200 (PJ812EA/ABY).
Er der nogen som kan give et godt råd om hvordan jeg får fat i de 2 drivere?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 14:51

de ligger sikkert i recovery - dem finder du sandsynligvis under programmer - de skal brændes ud - husk det

Kommentar
Fra : nvierning

Dato : 17-08-06 15:09

Da PC'en er formateret er det svært at finde noget under programmer. Det er en OMMER

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 17-08-06 15:25
Kommentar
Fra : nvierning

Dato : 17-08-06 15:39

Nej de er ikke på nogen af disse lister. Det er åbenbart chipsets drivere som mangler, og de er ikke her.

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 17-08-06 15:59

Kik her - det ligner det samme problem;
http://kandu.dk/Spg27220.aspx

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 17-08-06 16:39
Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 17-08-06 17:06

Hvilket chipset bruger computeren?

Kommentar
Fra : nvierning

Dato : 17-08-06 17:34

Den bruger Intel, men jeg har været inde på deres hjemmeside under 810 som jeg tror chipsattet hedder, men jeg har ikke heldet med mig! Jeg kan stadig ikke finde det jeg skal bruge. Jeg har prøvet forskellige ting, men Pc'en vil ikke acceptere dem.