/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
sofus sørensen, gestelev 1885
Fra : odderbo
Vist : 911 gange
200 point
Dato : 14-08-06 23:17

Jeg søger en sofus sørensen, som 1885 skulle have været kusk på nordskov i gestelev.
er der nogen som skulle kende til personen, hører jeg gerne nærmere.
venlig hilsen
bo eriksen

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 15-08-06 08:01

daws..

prøve med dette
http://www.sa.dk/Ra/brugearkivet/slaegt.htm

eller skrive Slægtsforskning på http://google.dk/

dette burde hjælpe dig med søge disse person..

helt og lykke med jagt..

baxon7

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 200 point
Dato : 15-08-06 18:36

Ved du ca. hvor gamel han er? Født år 18??

Gestelev er vel her:
Gestelev sogn, Sallinge herred, Svendborg amt Svendborg ???

Og hed han ikke Sophus i stedet for Sofus????

Eksempelvis:
"
Brahetrolleborg, Fagsted Bye, et huus, 57 F3, FT-1860, B0378

Ludvig Ditlev Sørensen 43 Gift inderste, skræder, huusfader her i sognet [Brahetrolleborg]
Anne Johanne Kirst. ?? 40 Gift hans kone Slesvig By
Peder Christian Sørensen 12 Ugift deres børn her i sognet [Brahetrolleborg]
Frits Anders Sørensen 10 Ugift deres børn do [Brahetrolleborg]
Ferdinand Sophus Sørensen 10 Ugift deres børn do [Brahetrolleborg]
Carol. Elise Amal. Sørensen 3 Ugift deres børn do [Brahetrolleborg]
"
Hilsen Svend

Godkendelse af svar
Fra : odderbo

Dato : 15-08-06 19:12

Tak for svaret svendgiversen.
da tror jeg godt nok at du har lavet den rigtige søgning på mine vegne, og tak for det.
så er jeg spændt på hvad jeg videre hitter.

for du svend, jeg har søgt og søgt, og jeg føler jeg har bildt mig ind at jeg gik rundt i en labyrint, som altså bare har været en cirkel.
-men hvad pokker - jeg kommer jo osse fra århusegnen, så lidt gaga har man vel ret til at være
hilsen og tak
bo eriksen odder

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-08-06 20:12

Tak Bo,
du lukkede nok lidt for tidligt....

Hvis du ikke finder din Sofus/Sophus så kom tilbage.
hilsen svend