/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Techno eller hva'?
Fra : Camillasmoster
Vist : 562 gange
200 point
Dato : 14-08-06 20:08

Jeg har nogle traktorer mv., som har været min lillebrors.

Jeg kan desværre ikke spørge ham, for han er ikke mere - det er over 16 år siden.

Der er garanteret nogle af jer "gamle" drenge, som har nogle mage til

Er der noget af værdi i disse maskiner?

Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-06 20:12

Camillasmoster.... når man ser noget om det i fjernsynet, syntes jeg de går meget op i, om de originale æsker er der, er de det??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-06 20:12

hvis det er tecno så er det samlerobjekter - få dem vurderet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-06 20:28

UUps! Linket......

1,2,3 - det' en prøve:

http://www.123hjemmeside.dk/1599589?id=4670268

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-06 20:30

Hvis jeg ikke snart får spat af links, der dur, når jeg prøver af og det så ikke virker, når det sættes ind på KANDU, så ved jeg ikke......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-06 20:32
Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 210 point
Dato : 14-08-06 20:47

Hanne de er ikke noget værd - du skal måske af med miljøafgift henne på skrotpladsen.
Send dem til mig for jeg ved et sted hvor de kan smides.
Send dem på efterkrav så du slipper for udgifter.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-06 21:16

Hm, hvorfor er det liiige, jeg ikke er overbevist, hr. Emesen?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-06 21:26

Hanne prøv at se dette link, noget må de være værd, selv uden æsker, du skal ikke lytte til ham e.c. han vil bare ha' noget at lege med

http://laurtiz.dk/Item/Item.aspx?LanguageId=2&ItemId=539064&nBids=5

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-06 21:59

Techno eller hva'?

Det står vel i bunden af det legetøj hvilket mærke det er. Der er blevet lavet flere efterligninger af techno. Står der techno?

Du kan jo sende billedet, samt en beskrivelse af legetøjet til

http://www.antikbrevkassen.dk/ og der få det vurderet.

e.c skal alligevel til Jylland for at se på "kunst" så kan han jo tage turen nedenom først så sparer du også besværet med først at skulle på posthuset

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-06 22:03

På dansk staves det Tekno, det var en upser

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-06 22:33

ans jeg mener nemlig også, at det hedder Tekno.

Men Google syntes noget andet.

De billeder har jeg set, og mine traktorer ser lige så gedigne ud, som de biler.

Men - lavede Tekno landbrugsmaskiner?

Jeg vil prøve antikbrevkassen. Tak ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-06 22:41

Hvad står der i "bunden" af bilerne?

Hvis det er Tekno så vil det også stå der.

Har du en anelse om hvor "gamle" bilerne kan være?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-08-06 22:47

Citat
ans jeg mener nemlig også, at det hedder Tekno.

Men Google syntes noget andet.

GOOGLE mener også TEKNO...

http://www.geocities.com/teknobiler/

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-06 23:10

Der står noget meget småt - det eneste jeg kan læse er at de er madet i England.

Under Traktoren med skovl står der Corgi.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-06 23:17

Hvis der står Corgi er det ikke det samme som Tekno, men stadig et samlerobjekt for nogle.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-06 23:22

Prøv at se siden her, hvis det er Gorgi, så har det ikke den store værdi.

http://www.qxl.dk/Default/DefaultListElse.asp?Catg=10567&ListingType=0&ListingSort=2&7233

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-06 00:10

Jeg er nu overbevist om, at de ikke er noget særligt værd i mammon.

Så kan jeg roligt give min søster dem alle sammen. Jeg vil bare tage én af dem - til minde om min lillebror, den skarnsknægt

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-06 00:14

Tak for svaret e.c.

Nu går du jo glip af det store salg!

Et lille plaster på såret...

Moster

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-08-06 08:00

Det er jeg glad for. Jeg er nemlig ved at rydde op og forærer tingene væk, for det fylder.
Jeg er og har været plaget meget af samlermanisyndromet.
Det eneste jeg holder fast på at samle, er let brugte tusindekronersedler (alle serienumre)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-06 10:28

[I][B]Hmmmm e.c - ska' vi ikk' del' i døråbningen?[/B][/I]

Har forsøgt at sløre min kommentar....................

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-08-06 13:08

Jo det kan vi da godt........................

1 stk gammel ramklods 4 MB
1 gammelt netkort af tvivlsom oprindelse
En mus som mangler hjul både for oven og for neden.........den kan stadig klikke
En flot strømforsyning hvor kun netledningen er tilbage
To disketter der ikke vil formateres
8 ark A4 hvor der kun er skrevet på den ene side

Hvad vil du ha'

Ps. I min oprydningsiver er der ikke dukket nogen brugte tusindekrunersedler op.
Men i mine bukser som er vasket, ligger der noget sammekrøllet farvet papir.