/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
cmsimple
Fra : gda
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 14-08-06 19:22

Jeg har med god held og uden de store forudsætninger lavet en hjemmeside til min kone - Pjevs.com - det er selvføgelig ikke så avanceret med ok indtil videre. Nu kommer jeg til mit p=
roblem:
jeg er kommet til at slette mit login mulighed - ved at jeg uforvaren slettede -True- ved security-wwwaut. Det er jo en ret fatal bomert - kan og vil
nogen hjælpe mig

med venlig hilsen
Gunner Dalgaard

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-08-06 19:30

Du laver dig en ny side og kigger efter login afsnittet og kopierer det over til Pjevs.
Men hvis det er til alm. surfere (måske kunder) som kommer forbi må du regne med at de smutter igen da de fleste er trætte af den evige login.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-08-06 19:41

Hvis du har slettet dit login, så henvend dig til din netudbyder.
Ellers har jeg måske misforstået, dit login problem.

Ellers kunne du bruge et program som dette.
Hvor der gives tilladelse, til enkel brugere.
http://www.mtopsoft.com/htmllock/index.htm

Kommentar
Fra : gda

Dato : 14-08-06 20:48

Måske har jeg udtrykt mig uklart - Jeg har tidligere logget mig ind på hjemme siden ved at skrive http://pjevs.com/?VELKOMMEN&login - herefter brugernavn og adgangskode. Denne mulighed har fået ødelagt, ved at jeg i indstillinger - rediger indstillinger har fået slettet "true". og det kan jeg jo ikke rette igen, da jeg ikke kan komme ind på siden. Så jeg skal finde en mulighed hvor jeg kan rette fejlen direkte på serveren med mit FileZZilla program.

og det er det jeg skal have hjælp til

mvh Gunner

Kommentar
Fra : gda

Dato : 14-08-06 21:37

jeg har fået hjælp

1. Du kan ændre det i config.php via FTP
2. - I adresse feltet skriver du: javascript:login()
3. Hvis det ikke virker, så se f.eks
http://www.cmsimple.dk/forum/viewtopic.php?t=2634

Brug venligst supportforum en anden gang

Mvh. Peter

Annuller spørgsmålet
Fra : gda

Dato : 15-08-06 21:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål