/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ved ikke lige hva der er galt.
Fra : EmilRap
Vist : 443 gange
120 point
Dato : 14-08-06 17:29

Hej alle...

Jeg har en bærbar som er lidt mærkelig... Hvis man feks. går ind på www.ni.dk så mangler alt det blå og lyse blå farve på siden... det er også gældene på andre sider... er der noget jeg mangler at installere eller er det en anden fejl...

Håber der nogen der kan hjælpe... Emil

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 14-08-06 17:33

prøv at downloade java, og installer det...

gratis og ligetil

http://www.java.com/en/

Hilsen

Henrik

Kommentar
Fra : EmilRap

Dato : 14-08-06 17:37

Har prøvet det hjalp ikke...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 14-08-06 18:05

Prøv lige at gå i IE "Funktioner" og klik "nulstil webindstillinger" minus startsiden selvfølgelig.

Virker det ikke, så prøv at køre denne lille fil http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip Udpak den, og kør Iereg.bat (du får et sort cmd vindue) og genstart IE.

Kommentar
Fra : EmilRap

Dato : 16-08-06 16:35

Intet af det virker...?? hva kan der så være galt

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-08-06 00:05

Din IE er nok lidt beskadiget. Du kan geninstallere IE med dette lille program http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm

Det beder nok om nogle filer, så din Windows CD skal sidde i drevet

Kommentar
Fra : EmilRap

Dato : 17-08-06 22:08

hvordan får man en Acer Aspire 3000 til at boote op fra en Recovery cd der er fulgt med... så prøver jeg at geninstallere windows...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-08-06 22:18

Når booter op og kommer til biosskærmen, skal du taste f2 (så vidt jeg husker, men det står på skærmen). Inde i bios sætter du så CD som "First boot device".

Kommentar
Fra : EmilRap

Dato : 18-08-06 23:21

har jeg gjort men den kører bare vider uden at starte fra cd´en

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-08-06 23:52

Tjek lige igen hvordan indstillingen er i bios nu. Det kan være du har glemt at "save settings".