/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tv Program
Fra : PARKENSS
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 14-08-06 14:26

Hej

Er der mon nogen her der kan huske en udsendelsesrække der gik i Tv for nogle år siden, som omhandlede en Engelsk gastronom / kok, der rejste rundt i forskellige afkroge af verden. Vi hørte om forskellige egnsretter samt så omtalte tilberede mad på meget primitive måder !!

Håber en eller anden kan komme på hans navn samt udsendelsens navn.

Mange Hilsener
Parkens

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 110 point
Dato : 14-08-06 14:37

Var det ikke ham Floyd, der tog rundt omkring i verden og blandt andet stod på gaden og tilberedte mad?

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-08-06 14:38

Keith Floyd var/er hans navn

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-08-06 14:41

Vakse Vaxen har ret....... Se her http://www.keithfloyd.co.uk/intro.html

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-08-06 14:43

Wee, klumme

Tror vist, at programrækken bare hed Floyd i italien, spanien osv.... Men husker det ikke præcis... Gæv fyr i øvrigt

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-08-06 14:46

Han er genial, ligetil, gastronomisk usnobbet og en kanon kok samt morsom.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-08-06 15:12

Så lige at der var en TV oversigt. Måske kan Parkenss bruge den.

http://www.keithfloyd.co.uk/tv.html

Godkendelse af svar
Fra : PARKENSS

Dato : 14-08-06 15:16

Juhuuu -- Tak til jer alle Det er jo lige ham jeg søger.

Mange Hilsener
Parkens

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-08-06 15:17

ja - lige præcis Klumme...

På dansk hed de så bare Floyd i Italien - osv....

Jow, det var en god serie, jeg helt havde glemt.... Han var/er så dejlig usnobbet, som jeg ellers synes, de nuværende tv kokke lider lidt under

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-08-06 15:18

Velbekomme Parkens... det var hyggeligt lige at blive mindet om ham!

God fornøjelse

Vaxen