/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vin
Fra : HoppeLarsen
Vist : 383 gange
50 point
Dato : 13-08-06 22:04

En af mine interesser er vin, men jeg er i tvivl om hvad jeg skal kategorisere mine spørgsmål eller indlæg under.
Forslag modtages.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 35 point
Dato : 13-08-06 22:12

Det kan jeg da godt forstå, da der ikke er en kategori, der hedder vin, men nu du er her kan du jo stille spørgsmålet her i denne tråd. Så sparer du point for at stille det i en ny tråd/spørgsmål.

Brugerne på kandu plejer at være venlige og svarer på spørgsmål selvom det ikke er den rette kategori.

Kategorien kunne måske være "andre interesser" , men det vigtigste er overskriften, som i dette tilfælde er vin.

De brugere, der ved noget om vin vil så svare på dit spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : HoppeLarsen

Dato : 13-08-06 22:32

Tak for svaret ans. Jeg undrede mig blot over at der ikke var en kategori der hed vin.