/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Fejl eft. sikkerhedsopdatering
Fra : Poulchr7
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 12-08-06 09:48

Jeg har nu på to forskellige computere, begge med Windows 2000 Professional, haft problemer efter installation af sikkerhedsopdateringen KB918899(http://www.microsoft.com/technet/security/Bulletin/MS06-042.mspx) til Internet Explorer. Browseren går hele tiden ned, med henvisninger til bl.a. filen ntdll.dll, Appver: 6.0.2800.1106 og Modver: 5.0.2195.7006.
Sletter jeg KB918899 forsvinder alle problemer som dug fra solen, men da det er en kritisk opdatering, er det jo ikke nogen god idé.
Jeg har ingen spyware eller virus på min computer, og, bortset fra ovennævnte, har jeg downloadet alle opdateringer.
Der må være andre, der haft lignende problemer, og er der i så fald nogen, der har fundet en løsning?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 10:00

Jeg garanterer intet, men prøv først at hente og installér: http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279

Nu henter og installerer du sikkerhedsopdateringerne.

Så kører du føstnævnte program og efter en scanning vælger du ud for punktet: Safe to delete ; Show details... og i vinduet klikker du i øverste menu: Delete

Genstart.

Prøv så Explorer igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Poulchr7

Dato : 12-08-06 11:52

Jeg installerede opdateringen og startede derefter mit eget RegCleaner, men det hjalp desværre ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 13:47

Så er jeg BLANK !

</(MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-08-06 14:41

Har du muligvis en ældre version af java se,som beskrevet i denne Artikel>

Kendte problemer

Artikel-id : 918899
http://support.microsoft.com/kb/918899
Eller et af de andre software som er beskrevet.
Måskse skal der også manuelt aktiveres nogle
ActivX objekter i din browser,som beskrevet i Artikelen.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-08-06 14:43
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-08-06 15:17

Der er rigtigt mange der har problemer med de seneste opdateringer. I nogle tilfælde er det sikkerhedsprogrammer som beskytter Windows kernel (bla Norton) der laver problemer under installeringen af opdateringen. En mulighed er at hente den manuelt (husk at vælge sprog) http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=B5F17679-3AA5-4D66-A81E-F990FD0B48D2&displaylang=en og installere den i fejlsikret

Kommentar
Fra : Poulchr7

Dato : 12-08-06 23:57

Jeg hentede den nyeste Java-software, men det hjalp heller ikke.

Kommentar
Fra : Poulchr7

Dato : 17-08-06 10:37

Jyllands-Posten har en artikel om problemet i dag. Det er ikke åbenbart ikke kun mine computere, det er galt med: http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3898802/

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-08-06 02:50

Tjaeh, så er det jo opklaret . Du kan vel bare annullere soørgsmålet, vil jeg mene .

Annuller spørgsmålet
Fra : Poulchr7

Dato : 19-10-06 15:26

Jeg har selv fundet løsningen på dette spørgsmål.