/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hjælp! Fest for 60 i regnvejr!
Fra : nillenolle
Vist : 5131 gange
100 point
Dato : 09-08-06 22:07

Vi skal holde fest for 60 (Blandet børn og voksne) på lørdag og det ser desværre ud til regn - Og så endda heldagsregn! - Tænkte på at spille bingo, men kan ik finde så mange bingoplader. I dem man køber et der jo kun 12 og det er jo ik sjovt hvis man har de samme! - Hvor kan jeg printe 60 forskellige bingoplader????? - Hvordan gør man det egentlig i en bingohal?
Vil også gerne høre om der er andre ideer til hvad man kan lave indendørs fra 13- 18.30 hvor grisen forhåbentlig er blevet stegt trods regnvejr!!!!!

Håber på at høre hurtigt!

Pernille

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 110 point
Dato : 09-08-06 22:21
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-08-06 22:22

Del op i hold, som kan kæmpe mod hinanden.

Giv hvert hold en saks, noget tape og nogle store plastaffaldsække, evt. lidt tingel tangel smykker eller snor eller gavebånd....etc.

Så skal hvert hold lave et kostume på en bestemt tid. Den udvalgt dommer komité kårer den flotteste/sjoveste/mest kreative o.s.v.

Turnering i Tegn og gæt
"Gæt og grimasser"
Fremfør en sang eller en dans
"Så hatten passer"

Hanne

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 09-08-06 22:28

Hej Pernille
Puha et problem - hvis de kun skal have 1 plade hver, kan du jo investere i børnebingo (kan købes i BR forestiller jeg mig), men der er vist kun 24 plader.
For børnene specielt kan man købe kæmpe-LUDO, (måske mest beregnet til stranden), det er et tæppe med LUDO-spil. Der er også billige Dart-spil (beregnet til både børn og voksne) Hvad med GÆT EN BY, GÆT ET ORDSPROG, ADMIRAL-LEG. Petanque - hvis det skulle blive godt vejr alligevel.

du kan også dele folk op i grupper, en gruppe skal ex. lave en sang på mindst 3 vers hvor et bestemt (gerne tosset ord) indgår. en anden gruppe skal finde på en ny leg osv osv.

skriv gerne tilbage
mvh ahtn

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-08-06 23:19

Hvor meget indendørs plads er der?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-08-06 23:23

Hvad med at lave bingo plader på pc'en?

Print evt. ud på karton.

Kommentar
Fra : Daniel_Clausen

Dato : 10-08-06 08:49

Hej Pernille.

Her er et link til nogle plader du kan købe, men der skulle du i hvertfald kunne få 60 forskellige plader :)

http://www.epbanko.dk/page153.aspx

Godkendelse af svar
Fra : nillenolle

Dato : 10-08-06 19:43

Tak for svaret pirt03.