/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opdatering.
Fra : akrolle
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 09-08-06 17:04

Hvofor "frøs" min pc sidst (igår) da jeg havde sagt ja til en opdatering ?? Jeg skulle både i fejlsikrettilstand,og sæt den tilbage til 95,verstionen inden lortet virkede,møj mystisk......Det er aldrig sket før,har haft den siden 98, er ellers helt stor nok.(bygget ud)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-08-06 17:09

Vil det sige at du kører med Win 98 ?

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 09-08-06 17:14

Mange får det problem. Det er denne opdatering KB917422 som udskifter kernel32.dll, og den er ofte beskyttet af sikkerhedsprogrammer. Især Norton kan lave ballade med den opdatering. Luk for alle dine sikkerhedsprogrammer, incl firewall (start Windows firewall først), og gå ud på Windowsupdate, og tjek i de brugerdefinerede opdateringer, og installer dem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 17:42

hmmm burde den så ikke lave ballade på alle versioner af windows ?????????

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-08-06 17:47

Miritdk -> Jeg aner det ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 18:25

hmmmmm ingen problemer her da

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-08-06 18:28

Det er heller ikke alle der får problemer. Heldigt for dig miritdk

Kommentar
Fra : akle

Dato : 09-08-06 18:37

Jeg havde lidt, - men ikke at pc´en frøs, den kunne bare ikke blive færdig. Den blev ved med at gentage; "Opdaterer 1 af 1" og derefter "Du skal ikke slukke for computeren, når opdateringen er færdig, slukker computeren automatisk". Efter 4 gange med samme besked gad jeg ikke mere. Jeg slukkede for strømknappen. Jeg har Windows XP.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-08-06 18:49

akle -> Kør denne fil og genstart, så burde det virke igen http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=52012

Godkendelse af svar
Fra : akrolle

Dato : 10-08-06 08:40

Tak for svaret stl_s.