/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
slette i ex google søgelinie??
Fra : Sorenk
Vist : 1053 gange
60 point
Dato : 08-08-06 22:31

Hej.. hvordan sletter man de gamle søge ord i ex Google?? Hvis man taster feks "s" kommer alle de ting man har søgt på.. sutter-sex-slave osv.. har prøvet med cookies og slet filer og ryd oversigten det hjælper ikke.. heller ikke ryd dokumenter...

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 70 point
Dato : 08-08-06 22:46

Citat
2. Hvordan fjerner jeg tidligere søgninger, når jeg begynder en ny forespørgsel?

Din søgehistorik er en funktion i Internet Explorer 5.0. For at slå denne funktion fra, gå til "Internet Indstillinger" under "Værktøjer" menuen, og vælg "Indhold" fanen. I området med personlige oplysninger, vælges 'Automatisk færdiggørelse'. Klik på 'Rens formular' knappen. Du kan også fravælge formular knappen i det samme vindue, for at forhindre tidligere søgninger i at dukke op i fremtiden. Alternativt kan du slette enkelte punkter fra historikken ved at bruge "ned" piletasten for at vælge en tidligere søgning og trykke på Delete når en uønsket søgning er markeret.

http://www.google.dk/intl/da/faq.html#iehistory

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 09-08-06 02:01

Du går ned på det der står i rullegardinet med piletasterne, og når det du vil slette er markeret så trykker du på "delete"...

Er det godt nok forklaret?

rwo

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 06:09

IE6>Funktioner>internet indstillinger>indhold>Autofuldførelse>ryd formularer,
Man kan også rydde gammle Adgangskoder der.
Du kan fjerne flue benet i webadresser og browseren vil
ikke gemme indtastede webadresser mere i IE og google
søge bjælke.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 06:12

Er der noget du vil gøre os opmærksom på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 07:03

mens du sidder og kigger her så gå op i funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse - fjern flueben i webadresser (og formularer hvis du synes).

Åbn din Internet Explorer - fanebladet avanceret - sæt flueben i "slet mappen temperary internetfiles når webbrowseren lukkes".

Prøv så at genstarte din maskine eller blot lukke webbrowseren og du vil ikke finde adresserne igen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 07:06

Nu er det i hvert tilfælde slået fast med syvtommer søm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 07:25

jeps og med en murhammer ( hvad filan hedder sådan en egentlig ???)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 07:29
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 07:33

arghhhh manse9933 - jeg mente sådan en stor en der vælter en mur ned

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 07:44

sleghammer,en fem ( ti kilos en

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 07:53

nå - hmmm - det ord var nyt for mig - hvad er så en murbrokker ????

Unskyld for misbrug af din tråd Sorenk

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 07:57

murbrokker=en bunke mursten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 08:03

okokokokok slog slegdehammer op og fik denne forklaring ( så var det mukkert jeg mente)

Citat
» sledgehammer (100%) (Engelsk-Dansk)
forhammer; smedehammer; mukkert; (vejb.) brolæggerhammer;
¤ heavy-type double-face ~ mukkert; use a ~ to crack a nut skyde gråspurve med kanoner.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 08:10
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 08:12

dansk=Mukkert,<plat slegdehammer(har jeg altid kalt den) lyder mere brutalt,er også navnet på en AMD cpu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-06 08:14

Hvis det er en hammer en murer bruger, må det hedde: En murerhammer

Ps. Vi diskuterer også 'sjove' ord her ( http://www.kandu.dk/Spg91816.aspx ), så jeg 'stjæler' lidt eksempler fra denne tråd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 08:25

molokyle >hvad hedder den så når det er en bager der bruger den

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 08:27

en bag/bav?? hammer måske

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 08:34

nu er det vist synd for spørger

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 08:54

jep.

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 09-08-06 12:43

Nu er sledgehammer også en skidegod sang med Peter Gabriel

Godkendelse af svar
Fra : Sorenk

Dato : 09-08-06 20:22

Tak for svaret ans.det var lige det jeg sku bruge.. magen til sludder resten af tråden det skal man lede længe efter..