/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
søger Clairvoyant,
Fra : jeanet0707
Vist : 1518 gange
100 point
Dato : 06-08-06 16:46

hey
jeg søger en Clairvoyant,
Da jeg ikke altid synes det er lige let, og find en på nette, som man kan have tillid til, så jeg tænkte om det kunne være, at der var en som hade haft en god oplevelse, eller hun / han bare har været rigtig god til og sige en masse sand ting,
hilsen jeanet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-08-06 16:54

Hvad med frk.fidus her på kandu.
Hun kan meget med fiduser osv.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-08-06 16:56
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-08-06 17:16

JO mere tillid, du har til visse medier,
des mere kender de pludseligt til dig.
Da i snakker sammen, og du siger lidt,
som straks bliver opfattet, og et nyt spørgsmål
bliver stillet, som du så siger JA/NEJ til.
Med andre ord, der er dem, der er så dygtige,
at de bare ydnytter, hvad du lige har fortalt dem.
Selvom du så siger, det har du ikke.

Skal ikke sige, der ikke er VIRKELIGE,,,af disse.
Men du skal lede længe.
Alt andet handler om simpel menneske kendskab/

Det handler ikke om tillid.
Men om FAKTA.
Mvh

Kommentar
Fra : jeanet0707

Dato : 06-08-06 17:48

til "sofus"
Det vil jeg nu ikke give dig helt rat i, jeg er sikker på der er en del medier i DK. Men der er også mange eller flere der ser op til medierne, og gene vil arbejde som dem, og de laver så en masse fejl der ødelægge tilliden til den rigtig clayovant,

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-08-06 18:02

Også hvad jeg mente.

Men du kender vel Plattenslagere og andet godtfolk
der har evnen til at narre andre.

Alle kan lave fup og fakte med andre.

Mvh

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-08-06 19:20

Og så der der de kristne, de mener at clayovanter er folk der får fat i dæmoner, dæmonerne udgiver sig for at være den du savner.
Det er noget lort at begynde på, du bliver snydt, ihverttilfælde hvis du tror du får kontakt til en slægtning, eller en der har været et menneske.

Jeg selv ved ikke helt, jeg ville nok holde mig fra det.
Hvis man kan tro på Clayvoance, hvorfor kan man så ikke tro på Biblen?? og ifølge den skal man IKKE have kontakt med de døde.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 06-08-06 21:39

hvis vi har styr på os selv, behøver vi ikke hjælp udefra. En god ven kan tit nemmere se hvad dit eget inderste ønske er, og det er efter min bedste overbevisning det du har brug for at tro på går igennem. Du fanger det hos den clairvoiante, som du har brug for at få bekræftet. Det er din egen usikkerhed på bl.a. dig selv, der giver problemerne. Prøv at fortælle andre om dine ønsker, og hvad u tror der skal til at ske, og langt det meste af det du får fortalt 3 gange eller mere, vil gå i opfyldelse.

Brug tid på at finde ud af hvad du ønsker, og præciser, så du ikke får uhensigtsmæssige ønsker frem som f.eks. "Jeg vil ikke se dig mere!", og manden blev blind. "Jeg vil have overskud!" og det strømmede ind med regninger, så der blev et stort overskud -- ....af gæld. ..........så kan du begynde så småt at tale om fri vilje.

Kommentar
Fra : jeanet0707

Dato : 06-08-06 22:03

Den enne ting jeg søger, er hvem jeg var i mit tidligere liv, jeg tror det ville hjælpe mig meget i dette liv her ? det er ikke så meget med det her liv og gøre, at jeg søger en medier, også er det jo altid rat og høre fra dem fra den anden side, om de har det godt ????

Kommentar
Fra : MUGN

Dato : 06-08-06 22:19

Hej.
Tja der er mange meninger om dette emne.
men jeg har haft en fynbo oppe for at hjælpe mig, og hmm ja jeg fik ihvertfald den hjælp som jeg/vi søgte den gang. og han anede ikke hvem han skulle besøge på det tidspunkt, og aligevel kunne han fortælle temmeligt meget om hvad vi havde bedrevet den sidste tid op til hans besøg. Endvidere kunne han også fortælle hvad det var vi havde problemer med, og det inden vi havde åbnet munden. Så hvis alt dette er tilfældighed ja så er det dælme godt ramt!
Desvære har jeg ikke hans nr mere, men kan muligvis finde det hvis der ikke er andre der har nogen på hånden!
MUGN

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 06-08-06 22:57

Det du har brug for, er en regration, hvor du selv er tilbage og genopleve det der skete. det kræver kun en guidning, så du slapper så meget af,at du kan komme med din bevidsthed ned i drømmelasgene,og at den der guider, enten har tændt en båndoptager af en slags, eller tager notater. Der har du også mulighed for at ændre nogle ting, så de ikke driller mere.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-08-06 02:39

Hmm? Behøver man at søge efter en clairvoyant? Hvis de virkelig findes ville de så ikke stå og ringe på din dør når du har brug for en?

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 11-08-06 06:23

En dygtig clairvoyant lukker kun op for sin evne, når der er brug for det. I medium er det ikke mediumet der bare kommer, men bliver kontaktet fra den ene eller anden side inden hun siger noget.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-08-06 06:52

Jep! En dygtigt plattenslager slår kun ned på folk når de er svagest!

Så en eller anden Gods channel engang hvor folk faldt på stribe når svindleren rørte dem ak ja den helligånd kan bruges til meget! Eller hende der annoncerer i kuponhæfterne eller i "personlige" breve til folk med horrorskoper og lykkeamuletter! Minder lidt om de såkaldte nigeria emails med stakkels mennesker der er arvinger til en formue men lige behøver dit kontonummer og nogle få tusinde kroner!

Hvem har egenligt fået oprettet den her gruppe? Og til hvilket formål? Jeg håber da det er for at afsløre spiritisme og ikke påskynde til det da Kandu giver sig ud for at være en vidensdatabase og ikke et mødested for fupmagere!

Så kære jeanet, jeg blir desværre nødt til at skuffe dig. Der findes ikke clairvoyanter eller andre der kan fortælle dig om tidligere liv eller om dine kære afdøde har det godt! Og hvis der kommer nogle og giver sig ud for at de kan det du efterlyser, så tag dig i agt, for de vil kun sig selv noget godt, og du ender bare med at punge ud!

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 11-08-06 15:07

Der er du et nummer for tidligt ude med riven tedd. jeg kan ikke 100% vise, at clairvoyance findes, og er reelt; men du kan garanteret heller ikke bevise det modsatte! Du kan bevise at der findes svindlere, men det er noget andet. Selv hvis du har en dygtig clairvoyant, vil der kunne være uoverenstemmelse med det du får at vide, og det du oplever; lige som der vil være forskel i beskrivelsen af samme begivenhed, der er oplevet af flere personer.

Der er nogen der kan komme med gode kommentarer, fordi de kan se lidt mere end folk flest; og det kan komme andre til gode. Nogle skal have mange peng for deres ydelse, andre ikke.

Kommentar
Fra : Ji9

Dato : 16-08-06 12:18

Spørgsmålet lød vist:
hey
"jeg søger en Clairvoyant"

Jeg anbefaler www.lysetshus.dk.
Der er mange link til seriøse medier.

/Ji9

Kommentar
Fra : Ji9

Dato : 16-08-06 12:20
Kommentar
Fra : jeanet0707

Dato : 17-08-06 07:00

hey ji9
jeg vil tjeke siden ud, 1000, tak