/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
google
Fra : thyfoon
Vist : 578 gange
200 point
Dato : 05-08-06 17:46

hej kanduér

jeg har hørt at google har gjort at man kkan lægge sin HD ud på nettet hvis ja hvordan gør man og hvad er linket

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 05-08-06 18:37
Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 05-08-06 19:47

jeg kan ikke rigtig få min HD lagt op det er kun 20 mb skriver de så det er ikke rigtrid det

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-08-06 20:42

Du kan heller ikke lægge din HD op - kun visse filer til visning for andre.
Men vis du sikre dig og dine filer, så brug en USB HD, som ikke er så dyre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-06 22:13
Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 05-08-06 22:34

ok er der nogle der ved hvor man kan købe en billige HD ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-08-06 00:00
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-06 00:27

HD'er skriver thyfoon...
...men skriver: (HardDisk = HARD DISK = HD'er), måske der nærmere er tale om en HP'er ?

Hjemmeside=HOMPAGE = HP'er ???

Spørg/uddyb endelig thyfoon, vi er for at hjælpe

Vi ved godt du er stavefattig/ordblind

...og jeg kan sagtens hjæpe dig med en evt, hjemmeside eller kode dertil

Linket for at promovere en hjemmeside er dette: http://home6.inet.tele.dk/anton/AddUrl.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 06-08-06 11:45

molokyle jo det er en HD jeg er på jagt efter jeg forsøger at formater min comp og det går ikke så godt og jeg prøver at lave lidt hjemmeside og det går heller ik så godt så jeg skulle bruge noget hvor jeg kunne ligge noget backup

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-08-06 12:05
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-06 12:17

thyfoon -> Hvis man er 'rigtig' smart, så lægger man sine back-up filer på nettet. Evt. på en gratis hjemmeside (...kan bruges som extern HD'er ) Tjek dog lige i hvilket format hjemmesideudbyderen understøtter. Man kan altid 'omdøbe' sit 'image'/'mirror' til f.eks. *.TXT, så plejer det at ku' la' sig gi' sig

Fordelen ved at gemme på en af nettets mange servere er: Der tages dagligt back-up af brugernes DATA, så det er yderst sjældent at noget forsvinder ....så længe man husker : BRUGERNAVN & PASSWORD.

Skulle der ik' vær' plads nok på en gratis hjemmeside? Så kan man købe plads for nogle få kroner ($) årligt: http://www.internetplads.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 06-08-06 13:50

</MOLOKYLE>
ærgelig at du ikke bor på fyn for så havde jeg rimget efter din hjælp *g* jeg er teknik mongol hvad det glæder teknik *lol*

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 200 point
Dato : 06-08-06 14:19

Hvis du har svært ved teknik så er det måske en god idé at købe en færdig USB HD holder med HD.

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 06-08-06 14:30

hej e.c. tror jeg også jeg gør det er nok det sikkeretste

god weekend til dig og de ander der har svart i tråden

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-08-06 17:18

Når du så har din USB harddisk.
Start comp Win 2000 eller XP (med win 98 skal der lige indstalleres fra den cd som følger med)
Sæt USB stikket ind og tænd for harddiskholderen
Den vil indstallere sig selv.
Tryk wintasten+e og du kommer i roden af stifinder
Du vil se en ekstra HD og når musen holdes henover kan dus e størrelsen.
Du kan nu fylde dine filer i
(jeg ville foretrække at kopiere dem over- altså højretræk og så vælge kopier)
Du kan godt trække USB stikket ud (XP), men det er bedst først at gå ned ved uret
og h-klikke på den grønne pil og klik på "tag hardwareenhed ud" og følge anvisningen
Du kan også vente til comp er slukket, og så tage stikket ud.