/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Billeder!
Fra : Cracky
Vist : 600 gange
20 point
Dato : 22-12-02 11:51

Når jeg sætter et billede ind i Frontpage, og så vil skrive noget tekst ved siden, så rykker billedet eller teksten nedenunder billedet?

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 22-12-02 12:05

Du kan lave en tabel med 2 søjler og 1 række og lægge billedet i den ene søjle og teksten i den anden.

Accepteret svar
Fra : Babe2009

Modtaget 20 point
Dato : 22-12-02 13:48

du kan gøre det at du sætter en tekstboks ind ved siden af billedet!! så flytter billedet sig ikke, og din tekst bliver lige som du gerne vil ha den.

Kommentar
Fra : Cracky

Dato : 22-12-02 14:49

Hvordan laver man en tekst boks?

Kommentar
Fra : Babe2009

Dato : 22-12-02 21:08

det kan du gøre oppe i... jeg mener det er oppe i noget funktioner /formater noget.... det er lidt længe siden jeg sidst har pillet ved det må jeg ærlig inderømme!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-12-02 16:48

"Cracky" <Cracky.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:DNgN9.10876$Hl6.1254302@news010.worldonline.dk...
> Når jeg sætter et billede ind i Frontpage, og så vil skrive
noget tekst
> ved siden, så rykker billedet eller teksten nedenunder
billedet?

du kan enten vælge at sætte dit billede ind i en tabel eller
du kan højreklikke på billede,vælg egenskaber for billede
og vælge højre eller venstre ombrydning

mvh
Birgitte