/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
patron til printer
Fra : baykris
Vist : 1380 gange
100 point
Dato : 02-08-06 10:31

Hej jeg har lige sat en ny patron i printeren, men den viser at der er lavt nivaue, er det en fejl, for jeg kan ikke sætte den forkert i eller ?hilsen og tak baykris

Accepteret svar
Fra : Coliniiii

Modtaget 60 point
Dato : 02-08-06 10:40

Det kan ske vis man ikke bruger original patroner særlig HP!!.......

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-08-06 10:41

Det lyder som om, du har en brother printer?

Godkendelse af svar
Fra : baykris

Dato : 02-08-06 10:53

Tak for svaret Coliniiii.
Men det er en original patron til en Lexmark printer, men det betyder vel ikke noget at der står det.hilsen baykris

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-08-06 11:10

Hvis det er til en Lexmark skal du jo lige installere den nye patron via driveren. Der kan du gå ins i menuen og Installere den nye patron. Så skal du fortælle den hvad for nummer patronen har og om den er ny eller gammel. Det er ikke nok bare at udskifte den.
Lexmark er forøvrigt rimelig til at acceptere uorginale patroner, men de er noget dyre i blæk

Et lille tip. Vent med at skifte patron til udskrifterne bliver dårlige, for advarslen om lavt blækniveau kommer alt for tidligt,. Der er masser af prints tilbage

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 02-08-06 17:07

Tak for point. Hvis du bruger en uoriginal patron er det flere steder på nettet hvor man for at vide hvordan man nul stiller patronen (HP)...

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 02-08-06 17:16

Du kan brug denne...http://www.stratitec.com/inkrefill/support/inkreset2.php

ddddddet er på engelsk?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-08-06 20:29

Men nu er det altså en Lexmark og det gøres som jeg beskrev