/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Adressekartotek
Fra : sdam
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 30-07-06 13:09

Hvordan kopier jeg adressekartotektet fra Outlook over til Outlook Ekspres?

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 30-07-06 13:11

kopier dette ind i Start> søg

*.wab

Når du har fundet den/dem dobbeltklik på samme og
se om den indeholder dine adresser,gør den
det så luk den>højreklik>åben overordnet mappe,
nu ved du i hvilken mappe den ligger i >
Har du adressekartoteket i OE og det er tomt så
kan du inporterer den fundne wab fil under>filer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-07-06 13:14

adressekartotek>filer>inporter>adressekartotek(WAB)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-06 13:22

Citat
Du kan bruge Outlook Express-guiden Importer til hurtigt at importere e-mail fra forskellige populære internetbaserede e-mail-programmer som f.eks. Netscape Communicator og Eudora samt fra Microsoft Exchange og Microsoft Outlook.

Peg på Importer i menuen Filer, og klik derefter på Meddelelser.
Vælg det e-mail-program, du vil importere meddelelser fra, og klik på Næste.
Bekræft placeringen af dine meddelelser, og klik derefter på Næste.
Vælg Alle mapper for at importere alle meddelelserne, og klik derefter på Næste. Du kan også vælge Markerede mapper for at importere meddelelser fra en eller flere udvalgte mapper.
Klik på Udfør.
Bemærk!

Hvis du er usikker på, hvilket e-mail-program og hvilken version du vil importere meddelelser fra, skal du starte e-mail-programmet. Vælg Om i menuen Hjælp, og læs oplysningerne.

fra outlook express hjælp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-06 13:25

du kan også kigge her http://www.eksperten.dk/spm/611162

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 30-07-06 15:29

Hej igen sdam

Hvis alle dine gamle mails og adresser var flyttet over i Outlook, skal du nok have eksporteret dem FRA Outlook først:

Åbn Outlook
Filer
Importer/Eksporter
Eksporter til en fil
Fil med private mapper
-- sørg for at der er et + tv for private mapper
marker "medtag undermapper"
osv. (gem på skrivebordet)

Derefter burde du kunne åbne Outlook Express og importere denne fil FRA skrivebordet TILOutlook Express.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 31-07-06 20:08

Tak for svaret Manse9933.