/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opdatering af cd drev
Fra : Buzz
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 21-12-02 14:59

Jeg har et "lille" problem.
Når jeg skifter cder i mit drev, opdaterer drevet ikke til den nye cd
Håber der er nogen der kan hjælpe.

Buzz

Kommentar
Fra : freud

Dato : 21-12-02 15:22

Hej Buzz

Jeg går ud fra at du bruger Win Xp?

Jeg var selv ude for det samme for nogle måneder siden, jeg prøvede alt. At afinst. drevene og derefter geninst. Jeg flyttede rund på dem fysisk - jeg lavede en rep. af window men inetet hjalp. Så jeg måtte formaterer paritationen og geninst. windows og vupti så virkede det igen.

Det er en sur vej at skulle gå men det er åbenbart den enste - problemet er også set andre steder på nettet og hvorfor xp kan finde på det aner jeg ikke.

Mv

Freu

Kommentar
Fra : Buzz

Dato : 21-12-02 15:29

Hmmm, det er en lidt drastisk løsning, andre forslag??

Kommentar
Fra : freud

Dato : 21-12-02 15:36

Jeg har selv haft et indlæg her på Kandu andg. emnet, og det bragt mig ikke en løsning på problemet derfor det drastiske forslag.

http://www.kandu.dk/dk/spg/8215

Freud

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 21-12-02 18:06

Prøv at byt lidt rundt på dine kabler så cd-drevet får et nyt. Fjern drevet fra enhedshåndtering og installer på ny...

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-12-02 23:28

Har du prøvet at :

1 )klikke med højre musetast på drevet når du står i stifinder
2) Deling og sikkerhed
3) fanen Automatisk afspilning
4) Hak i "gendand standarder"
5) Hak i "anvend"
6) tryk på ok
7) genstart maskinen.

Dette burde virke ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 18:12

Køb et nyt drev.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Sat, 21 Dec 2002 13:57:03 GMT, "Buzz" <Buzz.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg har et "lille" problem.
>Når jeg skifter cder i mit drev, opdaterer drevet ikke til den nye cd
>Håber der er nogen der kan hjælpe.