/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandut træf
Fra : Camillasmoster
Vist : 922 gange
50 point
Dato : 28-07-06 21:39

En hurtig beslutning:

KANDU picnic i Mindeparken (Århus) næste søndag den 6. august kl. 14.00.

Hæld kaffe/te på kanden, pak kanden sammen med kopper, osv.

Vi mødes ved ishuset ved rundkørslen overfor Daisys port ind til slottet.

Så har jeg smasket noget mel å såen sammen til os.

Håber, at der kommer mange!

Moster

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-07-06 22:08

I mindeparken? et sidske farvel?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-07-06 22:08

Må man tage nogle venner og nogle dyr med?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-07-06 22:45

Rigtig god ide'
Min personlige mening er: tag din guitar, hund, børn, kone, kanariefugl, bamse, hovedpude, øl, bedste ret, bedstemor, CD-afspiller, bongotrommer, nyhøstede tomater, seneste sjove leg, spil med..bare du kommer!
----men det er min mening..Hanne Bestemmer

Vi kommer gerne..medbringende, den lækreste madkurv..og hund!..og sikkert børn..de er dog ikke så små længere..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-07-06 23:14

Samtidig er der bagagerumsmarked på Ingerslevs Boulevard fra kl. 10.00 - så kan man jo nå at få en masse skrammel med, man ikke kan leve foruden.

Hanne bestemmer - hold da kæft, det lyder godt i mine ører - men det er nok, fordi jeg hører så dårligt

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-07-06 23:35

Kommer ikke

Verbale tæsk er en ting.

Tænk Hvis i var/er ordentlige mennesker.
Men ellers er idén særdeles god.

Men syntes ikke den skulle laves så OFFENTLIG.
Så kan alle jo stå og se jer,,,,,,

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-07-06 00:25

De andre er såmænd ikke værre end den i ser i speglet.
De få Kandu'er jeg har oplevet i det virkelige liv ............. virker ganske almindelige.
God tur/dag.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-07-06 00:54

Tak e.c. - ærgerligt, at du ikke kommer!

Vi må have én bestemt træfdag, ét bestemt sted hvert år - samme dato.

Så ved alle, at det er dér det sner hvert år!

Det kunne f.eks. være, at nogen kender en marineforening, som vi evt. kan leje/låne lokalet af.

Det kunne være på Fyns land, sådan cirka midt i DK.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-07-06 01:51

Jeg kommer moster

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-07-06 04:06

yearhouse....................PM ?????

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-07-06 04:09

Tør ikke,,,,,,,,for tæt på Staten

med eller u/ tandhjlælp

Men håber i får en god MIDDAG/////////

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-06 08:33

Det er muligt jeg 'virker' almindelig e.c

Jeg været til min fars 70 års dagen før, så Århus er ikke lige det første jeg tænker på søndag morgen

]ADVARSEL: PAS PÅ DERUDE !!! Camillasmoster vil garanteret synge .....og kysse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-07-06 08:39

MOLOKYLE : Sangen vil jeg da OGSÅ se hen til

SOFUS: Hvad mener du med PM? (er ikke så klog)

MOSTER: Kan du ikke lave en liste hér, du jævnligt opdaterer...Så vi kan se hvem der er med?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-06 10:53

yearhouse -> PM = Personlig meddelelse (MSN, ICQ, SKYPE, E-MAIL, Kandu.dk Privat indlæg osv.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-07-06 11:06

NÅ....og...???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-06 11:09

yearhouse -> Det må du afgøre med sofus.dk

Han beder åbentbart om din email eller noget?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-07-06 11:09

Åh Sofus, du skal komme....du er med garanti ret så festlig

Vi sætter ikke et stort skilt op altså!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-07-06 11:42

Flash77 - nogle venner og dyr med? Det lyder sq som 'gutterne fra vinstuen'

Opdatering

Kommer:
Mango
Yearhouse
Flash77

Kommer ikke
e.c.
molo
sofus

Tvivl
Teil

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-07-06 11:43

Ahahh, så skulle jeg måske bage kyskager...........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-06 13:14

Kysk-ager = bagt af udbyttet af 'Den Karrige Jord'?

Jorbær/Rabarber kager !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-07-06 13:16

Kommer osse hvis det ikke blir for varmt!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-07-06 16:51

Solbær/rabarbergrød - mumse

Æblekage - udskift æbler med rabarber - måååms

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-07-06 22:18

Må min pungrotte, min giraf, mine 3 vaskebkørne, min vandbøffel og min undulat komme med uden mig hvis de følges med min afrikanske ven Mr. Munga Malunga og hans 11 koner (ingen af dem taler andet end afrikansk - heller ikke dyrene) - jeg er ikke helt sikker på jeg er vågen kl. 14 - der plejer jeg at få min middagslur.... Hvis i får noget kage m.m. til overs kan jeg evt. sende et bud forbi efter et stykke hvis det er ok med jer...?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-07-06 22:25

Hvis du kan komme op med en sÅdan flok, må du gerne!

Men det skal alså ikke være grædekoner, væææl?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-07-06 00:49

Flash, du tager bare alle dine personligheder med

Jamn, skal vi lave en bagekonkurrence?? Hvem medbringer den lækreste kage/tærte..ect! ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-07-06 01:13

Go' idé, mango!

Idéer til præmie sendes som privat indlæg, æ ou?

Lidt underholdning vil da heller ikke skade...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-07-06 02:34

bagekonkurrence?
Kun hvis det er sådan nogle tærter man kan kaste i hovedet på hinanden!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 30-07-06 11:35

kunne være jeg skulle starte handicapbilen og tage fruen med og så kom op og sige dav dav men har i ikke en ordlig adr ellers fare jeg vild *gg*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-07-06 13:25

Jo, Hanne du må lige hoste op med en adresse.

Lyder rigtig godt Thyfoon.

Ajii hvor bliver det spændende at se jer

Tedd, hvis jeg må kaste den i hovedet af dig, laver jeg gerne 'en med en masse flødeskum

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-07-06 14:09

Alle kager bør sendes til Smørum for uvildig og seriøs bedømmelse.
Bedømmelser vil blive skrevet med speedmarker (permanent) på de tomme fade og tallerkener.

Ps. Kager der bliver sendt som B-post og dermed er blevet tørre eller flødeskum der er blevet surt,
............................bliver spist uden for bedømmelse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-06 14:52

...og jeg hjælper gerne e.c med at være smagsdommer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-07-06 15:00

Ja ja Molokyle - men du har ikke tid lige nu. >>> http://www.kandu.dk/spg91505.aspx

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-06 15:07

Korrekt

Jeg må nok hellere 'kigge' på det, når jeg får tid. Jeg er jo blot indendørs for at se F1

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 30-07-06 22:03

jeg kikker op til jer sammen med fruen hvis ryg og ben har det godt på dagen
til en sådan lang tur og spænde dag
vi kommer fra odense hvis det er

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-07-06 15:24

Tak DER!

Øv nu glemte jeg lige alt om det her!

Søndag mellem 13 og 20 kommer DER med en vaskemaskine til mig, så det må jeg nok priortere højest!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-06 16:20

Og jeg er kommet på abejde.

Ejendommen skal have nyt tag med 2 lejl. og jeg ska' gi' dig.

Først skal mine kælderrum tømmes (mine bagagerumsting....), så laver de pulterrummene.

Så skal loftsrummet tømmes, for så skal de lave lejligheder.

Hvor mine ting skal være - ved det ikke!

så picnic er udsat lidt

Det' jæ kej a'!!!

Vi vender frygteligt tilbage, æ' ou!

Moster snøft

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 31-07-06 20:20

Vi venter til Jul, så?...

Så kan vi kalde dig GranMoster

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-06 21:19

Der kommer da flere weekender fra nu og til jul

F.eks. søndag den 13. august samme tid og sted

Så kan vi øve os på kagebagningen!

Træningslejr for store brød

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 31-07-06 22:40

Hvem skal have den anden halvdel af citronmånerne?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-06 22:59

Det er vel hjemmebag, vi taler om?

Ved ikke, om jeg har fortalt denne:

Jeg får besøg af en ex-kæreste og hans kammerat.

De vil tage kage med til kaffen.

Da de ringer på og jeg åbner døren, står de derude med deres glade fjæs og rækker en mazarinkage frem (2 stk. for xx kr.) henne fra tanken.

Det går selvfølgelig ikke stille af.

De to herrer skal klippes, og snakken går.

Da jeg kommer ud i køkkenet og skal lave kaffe - står der en smørkrans fra bageren!

Det varede læænge, før jeg blev færdig med at grine!

Endelig, endelig er der nogen, der kan snige sig til at tage fis med mig - for jeg opdager det altid. Men hér - det er mig en gåde - min radar skal vist til check.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-07-06 23:01

Øv bøv...bare så typisk

Nå..det er der jo så ikke noget at gøre ved, andet end at prøve en anden gang.

Tedd..kommer DER en søndag?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-07-06 23:12

godt at der er nogen der kan tage r... på dig h
Hanne..det var da herligt..de kender dig åbenbart? Du ville blive pissesur over en halvmåne fra tanken

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-06 23:14

Kan du så ikke, mango? ØV!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-07-06 23:20

Joeh det tror jeg da nok...men det er bare lidt træls, når man nu har planlagt hvor man skulle bruge sin søndag..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-06 23:36

Nåhh, så var det ikke så slemt endda - det var godt.

Der er ved gud også langt fra mazarinkage til bagerens smørkrans - næ! jeg tror sq, det var en mazarintærte.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-08-06 06:45

herlig læsning at komme hjem til - åh hvor jeg savner århus (har lige været der og til vikingetræf (blev desværre ikke bortført, der var ikke plads på skulderen, så han slap mig igen). til gengæld går jeg nu rundt med et stykke kobbertag fra århus domkirke om halsen.

men da det nu er min tur til at passe geschjæften herhjemme, må jeg melde afbud, hviiin .
men kan jeg bidrage med noget, ideer å sårn hannemoster, så snakkes vi ved.
varme tanker til jer alle
...aase

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-06 08:37

NÅ! NU må jeg sige: NÅ! så du har været i Århus i weekenden, uden at fortælle mig det?

Du har garanteret kørt liiige forbi, hvor jeg bor......

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-08-06 09:02

jeg skriver lige til dig - altså liiiige

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-06 10:04

Jøøps!

Annuller spørgsmålet
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-08-06 10:14

Jeg har desværre måttet flytte arrangementet, og annullerer derfor dette spørgsmål

Men kik i min nye tråd, som kommer lige om snart!

Tak for alles henvendelser - jeg vender frygteligt tilbage.

Moster