/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lav XP Theme om!
Fra : 134kr
Vist : 360 gange
50 point
Dato : 21-12-02 12:44

Hey!..

Hvordan faan' laver man lige XP theme om? Jeg har fundet en hjemmeside hvor man kan downloade nogle meget federe.. men hvor skal man ligge dem? Jeg har prøvet at ligge dem under "C:\WINDOWS\Resources\Theme" men de virker ikke!

Jeg fandt mine themes her: http://www.skinz.org/skins.phtml?category=64&sid=8102211acddd621b8357abfa642be3f7

Håber i kan hjælpe mig med det!

Hilsen Anders.

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 21-12-02 12:56

Prøv at gemme dem i:

C:\Programmer\Plus!\Themes

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : 134kr

Dato : 21-12-02 13:00

Det er der ik noget der hedder på min computer... kan man så selv lave en mappe med det..?

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 21-12-02 13:12

Hvis du prøver at søge efter: *.theme på c: drevet, kan du se hvor din nuværende Windows gemmer dine themes.

Men du kan faktisk gemme dem lige hvor du vil, for der hvor du vælger hvilket theme du vil bruge, kan du vælge themet ' gennemse.. ', her finder du dit nye theme.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 22-12-02 00:57

du skal ind under kontrolpanel og vælge udseende og temaer, hvis du ikke lige kan se den så tryk på skift til klassisk visning der kan du ænder det hele fra

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 13:19

"134kr" <134kr.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:CtYM9.9498$Hl6.1126278@news010.worldonline.dk...
> Hey!..
>
> Hvordan faan' laver man lige XP theme om? Jeg har fundet en hjemmeside
> hvor man kan downloade nogle meget federe.. men hvor skal man ligge dem?
> Jeg har prøvet at ligge dem under "C:\WINDOWS\Resources\Theme" men de
> virker ikke!
>
> Jeg fandt mine themes her:
> http://www.skinz.org/skins.phtml?category=64&sid=8102211acddd621b8357abf
> a642be3f7
>
> Håber i kan hjælpe mig med det!
>
> Hilsen Anders.
StyleXP kan være svaret.
--
/DonE

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 14:28

StyleXP er svaret, det står i readme.html!

--
================
....::: Michael Bach :::...
================

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 14:50

Sådan gjorde jeg:

Når du kommer ind i styleXP, så gå ind under "themes" og "add a new
theme". Så finder du mappen hvor den ligger og vælger en af filerne alt,
efter hvilken farve du ønsker!

--
================
....::: Michael Bach :::...
================

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-12-02 07:54

"134kr" <134kr.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:CtYM9.9498$Hl6.1126278@news010.worldonline.dk...
> Hvordan faan' laver man lige XP theme om? Jeg har fundet en hjemmeside
> hvor man kan downloade nogle meget federe.. men hvor skal man ligge dem?
> Jeg har prøvet at ligge dem under "C:\WINDOWS\Resources\Theme" men de
> virker ikke!

Enten bruger du betalings programmet StyleXP

eller også bruger du en hacket uxtheme.dll fil
http://www.pronetworks.org/MISC/SP1/uxtheme_sp1.htm

Jan Rasmussen

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-02-03 12:13

Hej 134kr
http://www.windowblinds.net/ er simpelthen det fedeste program til at ændre themes.
Du downloader den her http://download.com.com/3000-2326-10170478.html

og vælger blandt 1800 forskellige skins her http://www.wincustomize.com/

Under installationen kommer der et hjælpe-vindue som fortæller hvordan du laver om

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-02-03 12:16

Her http://www.wincustomize.com/skins.asp?library=1 er et direkte link til winblindskins

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-02-03 20:52

Har du fået skins på ???