/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
incredimail
Fra : dengamle
Vist : 963 gange
50 point
Dato : 25-07-06 19:20

Når jeg skal åbne incredi-mail kommer følgene frem
could not load application skin ( or one of its coponets )
Hvad betyder det og hvordan får jeg det fjernet.
Venligst
dengamle

Accepteret svar
Fra : ladies

Modtaget 35 point
Dato : 25-07-06 19:44

hej
har selv haft det postprogram 3 gange fik bøvl med det hvergang samt virus-spyware lidt ærgeligt for en god ide men bringer en masse møg med sig -du kan evt afinstallere det og installere det igen
men ville nok holde mig fra det
ladies

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-07-06 21:20

Hej den gamle.

IncrediMail er jo faktisk 2 forskellige programmer.

1.: Et program som man køber og benytter som fast email-program istedet for et andet. Dette kender jeg ikke noget til.

2.: Et gratis add-on-program der kun fungerer sammen med Microsoft-Office (og altså IKKE Microsoft-Express).

Jeg bruger selv Microsoft-Office pakken og havde derfor på et tidspunkt installeret Incredimail-Add-On. Jeg var glad for det. Pludseligt kom min net-operatør TDC med en ny sikkerhedspakke, og siden da har IncrediMail ikke fungeret på min PC. Den betragtes som en sikkerhedsrisiko.

Jeg ved ikke om du kan bruge min kommentar til noget, men nu har jeg ihvertfald bragt mine erfaringer videre.

Jeg savner da lidt at kunne sende de smarte ting, men har efterhånden lært at lave dem selv med andre midler.
Mine email's er ikke altid lige sjove, men hvis jeg ønsker at lave en sjov email, kan jeg sagtens gøre det uden IncrediMail.

Mange hilsener fra Arne &

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 26-07-06 07:30

Tak for svaret ladies.jeg geninstallerede og det hjalp
TAK
dengamle

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 07:54

OK. Men hvorfor pokker giver du KUN 1 stjerne? Hun får kun 35 point og vil føle at hendes svar er dumt.

Tænk dig dog om mand. Hvad får du ud af at pisse på hende?

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 26-07-06 09:06

fint nok glad for at kunne hjælpe
ladies

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 07-08-06 17:49

arne jacobsen
Jeg syntes du skal skrive hvis du er utilfreds med noget i en sober tone ( eller er det den måde du bedst kan svare på )
den gamle