/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Langsom Tiscali/Tele2
Fra : Ammitz
Vist : 660 gange
100 point
Dato : 24-07-06 20:34

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor tidl. Tiscali nu Tele2 er blevet så langsom.
Jeg har dagen igennem ventet på adskillige mails.
Een har jeg fået nu, - som er besvaret kl. 15.46.
Een fik jeg for en time siden kl. 19.20 - den var sendt til mig kl. 7.49 i morges.
Næsten ingen mails er kommet til mig i løbet af dagen, - jeg får ellers gerne mellem 50-100 stk. pr. døgn. - Der meldes ikke om nogen fejl, - er der andre som har oplevet noget lignende??????
I sidate uge var serveren helt nede en hel dag.
Dårligt synes jeg...
Ammitz

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 24-07-06 20:51

Hej Ammitz

Jeg oplever også en utrolig dårlig funktion med Tiscali/Tele2, mit problem og irritation stammer mest fra at jeg ikke kan få forbindelse, men må ringe op gentagne gange før det lykkes hvorefter det ikke er sjældent at opringningen ikke godkendes.

Otto

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-07-06 21:01

Find en anden udbyder.
Så kan det kun blive bedre.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 24-07-06 21:13

Har kun gott at sige om Tele2 men idag har også jeg undret meg over manglende email ,har så prøvet at sende til mig selv og dem mail kom omgående.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-06 09:10

Jeg kender rigtig mange forhenværende tiscali kunder der kæmper med tele2 - og kender endnu flere der har givet op og fået anden udbyder pga problemer !

Om det hjælper noget at se under
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_kundeservice_internet_driftstatus&t2page=privat_kundeservice_internet_driftstatus
er vist eneste løsning for at finde ud af om der er noget at forholde sig til - hvis de da har husket at sætte opdateret oplysning på i tide.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-06 13:15
Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 27-07-06 21:58

Ja, - nu har jeg lige her torsdag aften den 27.7 modtaget en mail som er sendt til mig mandag den 24. ds. kl. 13. Een af dem jeg efterlyste.
Vender tilbage.
Ammitz

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 27-07-06 23:20

Hej Ammitz!

Hvilken form for aftale har du med Tiscali/Tele2, jeg mener er det bredbånd eller hvad?

Otto

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 28-07-06 11:18

Otnob, - Domæne - e-mail og Webhotel.
Brdbåndforbindelsen har vi via vores omstillingssystem hos TDC.
Ammitz