/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
bastard-pop sang - din mening
Fra : boibbo
Vist : 2035 gange
100 point
Dato : 23-07-06 21:04

Hey, kunne godt tænkte mig at høre hvad i synes om denne sang?

http://www.esnips.com/doc/205a4d50-7e36-4291-af61-002099a91161/06---Looking-back-In-The-Club.mp3

Det er en bastard pop sang. Det vil sige det er 1 eller flere sange der er mixet sammen.

Boibbo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-07-06 21:14

Boibbo...Den kan jeg faktisk rigtigt godt li', men kan ikke hitte ud hvor mange forskellige numre der
er i, er det fire??

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 23-07-06 21:16

Det lyder godt :D

Nej det fakitsk kun 2 sange eller der er lige en 3. med nogle få kommentar. Men ellers kun 2 sange

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-06 21:22

Jeg kan bedst lide originalversionen af: Looking back..., men til en festlig komsammen ville jeg nu ikke have nogen problemer med hverken at spille eller høre det!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-06 21:23

Ps. TAK for linket til download

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 23-07-06 21:27

Hmmm...Nu har jeg efterhånden hørt en del bastardpop sange, og denne hører til i den ordinære del af genren. Sangene er som sådan mixet rigtig godt sammen, især omkvædet svinger godt. (Nordsted: Det er i øvrigt "kun" 50 cent: In da club og Mike & the mechanics: "Over my shoulder", som her er mixet sammen)
På samme måde som jeg også synes, rappen bliver for lang i bastard mixet af Grease og Dr. Dre's "next episode", synes jeg også rappen/versene bliver for lange i denne bastard sang. Især med den trivielle trommelyd nedenunder.

Har du selv lavet den er det et rigtigt solidt stykke arbejde, de to numre er dog ikke oplagte sammen. Bare mine "50 cent"

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 23-07-06 21:34

Tak for alle komplimenterne og kritikken osv.

Ja jeg har selv lavet den, og ku ikke lige lade vær med at vise den frem for ville godt lige høre nogle kommentar osv.

Har også lavet mange andre

Boibbo

Kommentar
Fra : torben50

Dato : 24-07-06 00:10

Hej Boibbo

Det har du virkelig gjordt godt.. Er helt tosset med den

Kommentar
Fra : torben50

Dato : 24-07-06 00:11

Hej Boibbo

Det har du virkelig gjordt godt.. Er helt tosset med den

Kommentar
Fra : fozz

Dato : 24-07-06 12:44

Det er helt klart fedt mixet, men der er steder hvor rytmen "springer" og er nødt til at fyre et par hurtige beats af eller teksten bliver sammenklemt (fx omkring de 30 sec.). Det er lidt synd for det er ellers fedt lavet.

/Fozz

Annuller spørgsmålet
Fra : boibbo

Dato : 28-10-06 17:26

annulleret