/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobiljunglen / ans
Fra : paperboy
Vist : 611 gange
10 point
Dato : 23-07-06 12:10

Hej Ans
En fin fin side du har givet mig/ os der med priserne. Men du skal skrive til dem for prisen er forkert angivet ved fx. lebara.Den står angivet til 67 øre men prisen er kun 59 øre. Ikke for at gøre reklame for lebara men jeg er lige skiftet til dem. Så er de tilmed ikke ejet af nogen af de store selskaber herhjemme.
Jeg har dog lagt dit fine tips ind i mine foretrukne

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-07-06 12:50

Citat
Så er de tilmed ikke ejet af nogen af de store selskaber herhjemme.

Er det værre at være et stort udenlandsk selskab, end at være et stort dansk selskab?

Lebara Mobile Danmark er et datterselskab af Lebara International med hovedsæde i London. Moderselskabet blev grundlagt i 2001. Lebaras omsætning var i 2004 tæt på en 1 mia. kroner. Virksomheden beskæftiger i dag mere end 200 medarbejdere og er repræsenteret i 16 lande over hele verden.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 23-07-06 12:56

paperboy

Jeg har selv haft den side i foretrukne i meget lang tid

Jeg kan ikke se nogen grund til at jeg skal skrive til dem siden bliver jævnligt opdateret, men du kan jo som kunde hos lebera gøre opmærksom på at prisen er forkert på den side.

Ved du selv i hvor lang tid, de har haft den minutpris ?

Men det glæder mig, at du kunne bruge mit tip

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-07-06 12:57

Ja det synes jeg, og det er ud fra den betragtning af CBB skal ta hensyn til sonofon og Telmore til TDC. Det var trods alt de to selskabers skyld, der kom skred i prisnedsættelserne, og nu er de fromme som lam efter de er opkøbt. Det er blot min lille pointe i den sag.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-07-06 13:00

Hej Ans

Jeg har kun været kunde hos lebara den sidste 1½ måned men i al den tid har det kostet 59 øre. Da det var dig der kom med det gode hint skal du da score lidt goodwill ved at henlede deres opmærksomhed på fejlen. Måske du får en lille ting for din ulejlighed

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-07-06 13:07

Jeg skiftede tidligere til CBB fordi jeg var glad for deres service mht at selvom telefonen var slukket så fik man en sms når man tændte sin mobilos igen, at det og det nr havde haft ringet. Den service er lige så stille forsvundet ud af bagdøren til min store ærgelse.

Godkendelse af svar
Fra : paperboy

Dato : 24-07-06 00:54

Tak for svaret ans.