/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ændre
Fra : rosekamp
Vist : 420 gange
200 point
Dato : 17-07-06 14:57

Pludselig en dag begyndte jeg at komme til denne side,: http://www.errorrelatedmatches.com/failure.aspx?did=35&spon=gog&clientguid={8447915A-DB35-4515-9CF5-13C390C95F09}&key=jobnet.af.dk (dette er bare et eksempel på, hvordan siden ser ud, hvis jeg f.eks. prøver at komme ind på jobnet.)
, hvis jeg f.eks. skriver en webadresse, der ikke passer. Hvordan "fjerner" jeg den som "fejlmeddelelsesside/søgemaskineside"?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-06 15:04

snavs på maskinen

hent denne -- indstil den til den side du normalt skal ind på som startside og kør en scan

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#superantispyware

det er muligt du skal have mere hjælp og hente hijackthis fra www.arlet.dk eller www.spywarefri.dk og sende en log ind

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-06 15:05

ps.. husk at indskrive den side der normalt bliver brugt til startside i internet explorer også .-)

Kommentar
Fra : peacekeeper

Dato : 17-07-06 15:36

Jeg har lige prøvet at komme på siden og det er simpelhen fordi at www.jobnet.af.dk ikke eksistere mere, men hvis du fjerne (af) fra søgning så kan du komme på

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 17-07-06 15:41

SuperAntiSpyware kan uden tvivl løse dit akutte problem .

Som en *blivende løsning* - hvis du overvejer at installere et permanent antispyware-program på din maskine, hvilket er en meget god ide!! - vil jeg stadig mene, at disse to programmer er bedre (du kan nøjes med et af dem):

SpySweeper: http://www.webroot.com/
ewido: http://www.ewido.net/en/

De kan også begge hentes på spywarefri's side, hvilket vist nok giver lidt rabat.
http://www.spywarefri-shop.dk/

Begge programmer er købeprogrammer, men der er en gratis prøveperiode på dem begge (og de er alle pengene værd!).

--
Har længere tids erfaring med alle tre programmer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-06 15:58

læg lige mærke til at der bliver skrevet om linket at det blot er et eksempel - sikkert for at vi andre ikke skal rende ind i noget skidt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-06 16:00

www.jobnet.dk siden er ok

Kommentar
Fra : peacekeeper

Dato : 17-07-06 16:07

Nej i tager helt fejl det har ikke noget med noget skidt at gøre, det er bare fordi at bruger har prøvet at komme ind i hans bruger konti og det tillader jobnet firewall ikke at man gøre via en favorit side.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 17-07-06 16:14

Okay, den havde jeg ikke regnet ud.

[Men hvis du ikke har et antispyware program, er det stadig en god ide at installere et (faktisk er det dumt at lade være). Uden, er det kun et spørgsmål om tid, før man får problemer!]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-06 16:26

hvor er rosekamp ???? Hvis siden dukker op uden at være bedt om det kan der være tale om en videre diregering og det er jo ikke meningen vel ???

tricky spørgsmål egentlig

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-07-06 18:50

Hvis du har lagt den ind som foretrukne og gerne vil fjerne den, der det bare at føre musen ind på farvorit/foretrukne og højreklikke på linket, og så køre ned og venstreklikke på slet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 17-07-06 19:30

Hej alle

Jeg kan godt se, hvor I vil hen. Problemet er ikke at den har lagt sig som startside og den bliver ikke fjernet via diverse spywarefri programmer jeg tit kører. Den kommer bare i stedet for den side der "normalt" ville komme, hvis man skriver et link der ikke virker.

Det skide AF %&#(")#)¤/(. Det er til at få spat af. Så virker siderne ikke, så linker de selv til nedlagte sider, så virker brugernavn/password og digital signatur ikke - og så er de alle totalt uforstående når man ringer og klager. Hvem har dog siddet hjemme i sin garage og lavet AFs hjemmeside (eller hele AF for den sags skyld)

Annuller spørgsmålet
Fra : rosekamp

Dato : 24-07-06 09:06

Jeg har selv fundet ud af svaret, og annullerer derfor dette spørgsmål