/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Åbne et link
Fra : ferik
Vist : 549 gange
500 point
Dato : 15-07-06 14:07

Min nabo kan ikke åbne link, som han modtager med mail
han kører Win XP pro, office 2003 .IE 6,0
vi har prøvet at holde CTRL knappen nede + klikke med mus
vi kan ikke finde noget sted, hvor der evt kan mangle et flueben
jeg kører samme system og har ingen problem
han kan selvfølgelig kopiere og sætte ind, men det er jo lidt besværlig
(skulle dette ? have været et windows ?)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 14:10

hold shift eller ctrl nede samtidig som der klikkes - det er sikkert popup-stopperen der blokerer

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-07-06 14:30

til miritdk
vi har, som jeg skrev, prøvet med CTRL, men ikke med shift, naboen er i byen, så vi kan først afprøve det i morgen
kan vi gøre med popup stopperen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 14:32

læg lige mærke til om din bekendte måske dobbeltklikker hvor du måske enkeltklikker - det kan såmænd også have en effekt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 14:37

og muligvis tredie løsning - sæt browseren til standard niveau

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-07-06 15:29

vi kører begge med enkeltklik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 15:50

og intet af ovenstående virker ???

bruger i begge outlook - eller er det outlook express ????

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-07-06 16:02

vi bruger begge outlook express
da naboeren ikke er hjemme, får jeg det først afprøvet senere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 16:11

prøv at åbne internet explorer - funktioner - internetindstillinger - programmer - sæt flueben i "internet ekplorer skal kontrollere om den er standard browser - luk outlook express og åben igen og sig ja til at den skal, bare lige for at kontrollere at det er i orden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 16:11

haster jo ikke - men så er der noget at vælge imellem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 16:13

et lille ps - oplysninger i popup-stoppere fortæller næsten altid hvordan man springer over .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 16:18

for i øvrigt skal html være aktiveret

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-07-06 16:25

hvor er det lige at HTML aktiveres

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 16:58

indstillinger - eller formater sæt hak i html

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-07-06 18:32

miritdk
du skriver "indstillinger - eller formater sæt hak i html "
det kan jeg ikke finde i explorer

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 500 point
Dato : 15-07-06 19:18

i outlook express - er det ikke hvad vi snakker om ???
gå i funktioner - indstillinger - fanebladet send - sæt hak i html begge steder - kontroller bagefter når du åbner en ny meddelelse ved at klikke i skriveruden - klikke på formater og se om der nu er flueben i html - sæt det hvis der ikke er.

OK ?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-07-06 11:43

da vi skulle til at se på sagen, kunne naboen ikke starte computeren,
så det hele endte med en nyinstalition og nu kører alt som det skal
naboen har altid været flink til at tage sikkerheds kopier så der gik næsten ikke noget tabt

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 22-07-06 11:44

Tak for svaret miritdk.
hilsen erik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-06 11:48

hahaha ja det er så også en måde at få ordnet fejl og mangler på

god weekend