/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Optimere streaming !!
Fra : Traffic
Vist : 785 gange
200 point
Dato : 15-07-06 10:03

Jeg prøvede det fantastiske link, jeg fandt under tips i går, til ´80er musik !!

Det er streamede musikvideoer og er bare nostalgi over norm !

MEN det hakker og stopper konstant når jeg streamer videoerne !!

Hvad kan jeg gøre for, at optimere mine indstillinger til streaming ?????

Udførlig beskrivelse er nødvendig !!!

Nazgul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 14:25

forstår dig ikke helt - er det på et site eller kan du bare ikke få hakkene væk ??

Hvis det er under afspilning så vent til det hele er gemt i bufferen.

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 15-07-06 14:27

Det er under afspilning, men hvordan kan jeg vente til det er gemt i bufferen ??

Kan jeg indstille længden/størrelsen på bufferen nogen steder ???

Nazgul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 14:30

hmmm - kører den i wmp eller ?? Link til siden ???

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 15-07-06 14:33

http://www.kingofbeaver.com/music_videos/

Jeg ved utroligt lidt om alt det du spørger til

Men øverst er linket !!!!

Nazgul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 14:42

fed side

ingen problemer med videoen her - men prøv at højreklikke på den du vil se og gemme på skrivebord eller mappe - og forsøg så om det er bedre - det er det faktisk ofte

Prøvede lige og det går som smurt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 14:44

ps.. måske en god ide lige at rydde op på din pc - har lige sendt linket til en naboknægt der får samme irriterende hakkeri - og jeg ved han ikke er godt til at holde sin pc med vedligeholdelse

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 15-07-06 14:59

Det skulle ikke være et problem med vedligeholdelsen, synes jeg kører både det ene og det andet, mindst en gang om ugen !!!

Men du skal endligt ikke holde dig tilbage hvad angår forslag til hvad jeg skal rydde op i !!!

Har du ideer så send dem endeligt !!!!

Jeg prøver, at gemme linket !!!

Nazgul

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 15-07-06 15:01

Hakker stadigt, øv !!

Der må da være et sted, hvor man kan ændre på den mængde den buffer ?????

Nazgul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 15:16

ved jeg ikke meget om - prøv at søge på nettet om optimering at streaming og se om der er noget du kan bruge - eller vent til der kommer en der ved noget om det

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-07-06 15:38

Hvilken bredbåndsforbindelse har du ?
512Kb er for lidt. En 1Mb går lige. Med 2Mb skulle der ikke være problemer.
56k moden GLEM DET !
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 15:52

sludder og vrøvl gambrinus - det meste i hvertfald - jeg kører en lavere hastighed og det omtalte site kører helt fint og uden problemer (256/128 til oplysning)

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 15-07-06 18:01

Ja jeg kører 256/256 og plejer ikke, at have problemer med streamede videoer !!!!!

Nazgul

Annuller spørgsmålet
Fra : Traffic

Dato : 14-08-06 12:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Hvis i er kommet på en løsning, må i gerne sende et privat indlæg.
Jeg stiller da gerne spørgsmålet igen, og giver pointene væk !

Nazgul