/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Blækpatroner til epson-canon
Fra : TPJensen
Vist : 437 gange
300 point
Dato : 06-07-06 14:49

[B]Hvor kan jeg købe Kompatible Patroner til de fleste Epson printere til under 17 kr pr. stk

og Kompatible Patroner til de fleste Canon printere til 9 pr. stk[/B]

Det jeg ved der er nogen inde på qxl men hvor køber de dem?? det er det jeg gerne vil vide og nej jeg skal ikke sælge dem på qxl men de skal med til udlandet så hvis der er nogen inde på qxl som ser dette her kan i være ganske rolig jeg vil ikke sælge inde på qxl der er for mange.

Jeg skal bruge link eller tlf nummer til leverandør. prisen skulle gerne komme ned i ca 14 kr til epson og 6 kr til canon

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 06-07-06 15:06

Nede i det prisleje gætter jeg, uden at vide det helt præcist, på, at der er tale om genopfyldte patroner. Ingen fejl på kvaliteten, så det er slet ikke det jeg vil antyde. Men det lyder ufatteligt billigt når man sammenligner med priserne på www.edbpriser.dk

Held og lykke med søgningen.

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 06-07-06 15:47

Ja det er helt sikkert genopfyldte men jeg har købt 2 sæt og de er faktisk ret gode

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 06-07-06 16:31

Hej TPJensen

Lige præcis. Har også selv brugt det til mine HP printere. Derfor var jeg heller ikke i tvivl om kvaliteten.

Men jeg tror ikke du kan fremskaffe dem billigere fra andre steder end de priser du nævner på QXL, så jeg tror du bliver nødt til at bide i det "sure" æble. Du skulle stadig med stor fordel kunne tage dem med til udlandet. Dog vil jeg anbefale dig at have dem i håndbagagen da flyrummet kan blive ganske koldt under flyvningen der hvor bagagen ligger.

Blot et godt råd.

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 06-07-06 16:40

det kan godt være du har ret men med hesyn til turen så kører jeg nok selv

Kommentar
Fra : bog

Dato : 10-07-06 23:36

Jeg gætter på at dem på qxl kan være så billige fordi at de firmaer der sælger dem køber mega stort ind.
Her taler jeg om 50.000-100.000 stk
For med de mængder må man da kunde få en vis rabat.
Men man skal da os kunne få så store mænger afsat igen.

Men det er da ikke blækket der koster pengene.

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 11-07-06 17:51

Hvad så med blæk altså refill hvor billig kan man så få det???? jeg har lige købt Continuous ink supply system til min R300 det funker bare godt

Annuller spørgsmålet
Fra : TPJensen

Dato : 05-09-06 22:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål