/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Brug af cd.
Fra : akrolle
Vist : 524 gange
500 point
Dato : 30-06-06 11:08

Når jeg vil spille feks,Medal off honnor,skal man bruge cd´en i et kort øjeblik i staren.Er det ikke mugligt at få det lavet om så man ikke skal ??? pfh tak.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 30-06-06 11:42

Det kan man godt, men så skal du bruge en fixed xxx.exe eller lign, eller daemon tools og så er vi ovre i gråzonen "pirateri" og det spørger/svarer man ikke på men du kan sikkert finde det på www.gamecopyworld.com

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 510 point
Dato : 30-06-06 11:56

Søg på nettet
NoCD patch 'navn på spillet'

Pirateri er vel når man laver ulovlige kopier af en spil. At spillet kan komme til at køre uden CD ændrer jo ikke noget på licensbetingelserne. Jeg har endnu ikke set i betingelserne til de spil jeg har at der står noget om at det er forbudt at bruge en NoCD patch.
Der er vel heller ingen der kan se at man har brugt en NoCD patch.

Men pas på NoCD patchen skal passe nøjagtig til den spil udgave/rev. du har.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 01-07-06 01:14

Hej akrolle du kan hente en nocd crack til dit spil og ligge ind i spillets hovedmappe ( samme sted som spillets exe fil ligger, for det er i de fleste tilfælde den du skal overskrive.

NO-CD Patches, kan hentes her
http://megagames.com/gcracks.html
Eller på gamecopyworld.com som frostys er inde på

Hilsen steno

Kommentar
Fra : akrolle

Dato : 01-07-06 09:45

tak for alle svarene,de er lige gode ..en skal jo acepteres så det er tilfeældig

Godkendelse af svar
Fra : akrolle

Dato : 01-07-06 09:46

Tak for svaret Brassovitski.