/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Brædstrup
Fra : allanni
Vist : 716 gange
200 point
Dato : 29-06-06 14:44

Er der nogen der kan fortælle, hvem der har boet og hvornår i vores hus, Skovvejen 5 i 8740 Brædstrup?
Vi ved kun at huset er tilbage fra 1877, at der er sket en renovering i 1975.
Postbud Lorenz har boet her, jvf. en årbog om Brædstrup.
Ligeledes er vi interesseret i eventuelle billede fra huset.
Vi ved, der har været store træer foran, hvoraf to væltede i stormen for nogle år siden.

Ligeledes kunne vi godt tænke os at vide mere om Skovvejen, idet den i en årbog bliver kaldt for Gammel Horsensvej?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-06-06 14:55
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-06-06 17:23

http://www.kms.dk/ prøv med den her

Kommentar
Fra : Påsse

Dato : 25-09-06 23:03

Hej allanni

Har du prøvet at kontakte Brædstrup Lokalarkiv, de er meget villige til at hjælpe, jeg har selv haft kontakt til dem, selvom det ikke gav resultat i mit tilfælde.

Hilsen Påsse