|
| Kommentar Fra : Zharc |
Dato : 29-06-06 00:10 |
|
vil også lige restarte routeren.., har du slået noget kryptering til?? prøv at tage det fra...
| |
| Kommentar Fra : ilgp |
Dato : 29-06-06 11:58 |
|
Hejsa.Du kan prøve at ringe til Cybercit`s support.Der kan du få hjælp gennem tlf. De har åbent ml. 9.00-20-00 på hverdage og ml. 11.00-17.00 lørd. søn og helligdage.Tlfnr er 70101109
Så får man ikke lavet mere ged i det end der er i forvejen.Held og lykke med det.
Mvh ilgp
| |
| Kommentar Fra : zith |
Dato : 29-06-06 15:32 |
|
For det første.... Godt valg af bærbar ;)
for det andet så prøv at indtaste en statisk ip ind på din bærbar... den skal svare til din ZyXel's routers ip bare med noget andet til sidst mellem 2-254 husk default gateway og dns som svarer til din routers ip
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|