/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs virker ikke???
Fra : mort1760
Vist : 3527 gange
100 point
Dato : 28-06-06 22:40

Jeg har et lille problem med min forbindelse. den kan godt finde nætværket når jeg søger after det men den skriver først "henter netværksadresse" og derefter skriver den "automatisk" og så kommer den ikke længere og jeg kan ikke komme på nettet. Den har virket før og der skrev den "tilsluttet" og så virker den jo.

Det er en ZyXEL P660HW/Trådløs router fra CyberCity og mit styresystem er Windows XP Pro SP2.
Computeren er en Acer TravelMate 4072WLMI med 100 Gb HD, 1024 Mb ram og 1,7 Ghz Íntel Centrino processor og indbygget 802.11b/g wireless Lan.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-06-06 23:48

prøv at vælge - Reparer - på forbindelsen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-06-06 23:50

Prøv lige at hive powerkablet ud af routeren i et minu og tilslut den så igen

Kommentar
Fra : Zharc

Dato : 29-06-06 00:10

vil også lige restarte routeren.., har du slået noget kryptering til?? prøv at tage det fra...

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 29-06-06 11:58

Hejsa.Du kan prøve at ringe til Cybercit`s support.Der kan du få hjælp gennem tlf. De har åbent ml. 9.00-20-00 på hverdage og ml. 11.00-17.00 lørd. søn og helligdage.Tlfnr er 70101109
Så får man ikke lavet mere ged i det end der er i forvejen.Held og lykke med det.

Mvh ilgp

Kommentar
Fra : zith

Dato : 29-06-06 15:32

For det første.... Godt valg af bærbar ;)

for det andet så prøv at indtaste en statisk ip ind på din bærbar... den skal svare til din ZyXel's routers ip bare med noget andet til sidst mellem 2-254 husk default gateway og dns som svarer til din routers ip