/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjælp med password
Fra : FigoFidel
Vist : 500 gange
10 point
Dato : 26-06-06 19:18

Hej...

Jeg skal bruge hjælp til den her side: www.admins.zado.dk

jeg skal gøre sårn at kun admins eller suporter kan logge ind men der er ingen der kan logge ind i øjeblikket

Hvad skal jeg gøre??

håber at der er en der kan hjælpe mig :p

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 26-06-06 19:33

Prøv at kontakte din support her: http://www.unoeuro.com/support.php

Man kan godt finde dit password, men det vil være ulovligt at bruge de teknikker der skal til...

Undrer mig da designet faktisk er ændret siden i går hvor dit andet spørgsmål skulle behandles. Smider du password væk sådan regelmæssigt.

Held og lykke.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 26-06-06 19:50

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-06-06 04:51

ser at I laver siderne i php, men bruger et javascript til login,
kik i din kode,
Blandt andet .
Kode
function goForit() {
var location;
var password;
password=this.document.testform.inputbox.value
location=password + ".html"
fetch(location)
theKeeper=window.close()
}

meningen med den slags adgang er at,
man indtaster en kode, som bliver til sidens navn.
Eks.
Man indtaster knud , så vil siden man skal se hedde knud.html

Det er en meget stor opgave, som I har gang i der,
Held og lykke med det

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 27-06-06 06:27

gå ind på golfhouse.dk ind under links, ham der har lavet min side skriver om det på hans egen side.

Peter

Annuller spørgsmålet
Fra : FigoFidel

Dato : 27-06-06 17:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål