/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
AD blocked her by KPF
Fra : TEAS
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 25-06-06 20:23

Hvilken gavn gør AD blocked her by KPF.
Hvor kan jeg slå den fra og til.
Den kommer på nogle sider og der er intet at se undtagen
overnævnte.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-06 20:34
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 25-06-06 20:44

http://www.spywarefri.dk/manualer/kerio-firewall-manual.htm du kan jo lige kigge om dine indstillinger er rigtige

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-06 20:45

og et lille ps- det tyder jo på at den gør sit arbejde og blokerer for alt der tyder på snavs

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-06-06 21:00

Jeg er enig med miritdk. Dog kan Kerios reklameblocker være lidt for aggressiv nogle gange, så hvis du skulle få et problem med en side, kan du slå den fra

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-06 21:13

husker ikke lige hvad der står - men hvis du højreklikke på ikonet ved uret så find close/exit eller lign - så kan du slå den fra midlertidigt.

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 26-06-06 04:52

Tak for svaret miritdk.
Det er en god manual på Spywarefri og let at forstå.
Og tak for de andre indlæg der kom på mit spørgsmål.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-06-06 09:55

selvtak da ... og læg lige mærke til at stl_s har gjort opmærksom på at du kan slå reklame ( ad ) blockeren fra hvis du synes det bliver for meget