/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
fjerne Windows Media Player 11
Fra : Pete.Sinner
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 24-06-06 21:29

Hvordan fjerner jeg Windows Media Player 11 Beta versionen...

det lader sig ikke gøre gennem ´´ tilføj fjern programmer´´

og jeg kan ikke installere version 10 , for så siger den bare at der er en nyere version

jeg har også prøvet bare at slette mappen.....men vupti...10 sec efter så er den der igen...

Hvad gør jeg...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-06-06 21:52

højreklik - egenskaber - find placering (knappen) - så i mappen derfra og slet alt .

download gratis versionen af regcleaner herfra ;http://www.tweaknow.com/RegCleanerPro.html
scan og delete hvad der er safe to delete

kig så lige i stifinder om der er noget der skal slettes og gør det - så kan du downloade den anden version igen.

ps.. hvorfor vil du af med version 11 ??? jeg synes den tegner rigtig godt

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 110 point
Dato : 24-06-06 22:11

lav en systemgendannelse til en dato lige før du installerede WMP11

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 24-06-06 22:11

højreklik - egenskaber - find placering (knappen) - så i mappen derfra og slet alt .

jeg har også prøvet bare at slette mappen.....men vupti...10 sec efter så er den der igen...

Hvad er det lige RegCleaner gør...?

jeg vil gerne slette 11 beta fordi den ikke virker med et forum jeg tit besøger....

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 24-06-06 22:15

citat´´lav en systemgendannelse til en dato lige før du installerede WMP11´´

hvordan finder man ud af hvornår den blev installeret....?

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 24-06-06 22:19

du må da vide cirka hvornår du installerede den - hvis ikke er det med at forsøge sig frem (og husk at de programmer som er lagt ind i perioden også ryger sig en tur)

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 24-06-06 22:23

egenskaber for mediaplayer...

oprettet 29. juni 2005, 19:56:34

ændret 11. juni 2006, 07:36:00

åbnet 24. juni 2006, 22:00:30

det må være her

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 24-06-06 22:33

prøv at finde en dato som ligger lige før 11. juni 2006, 07:36:00

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 24-06-06 22:34

Trykk på de forskellige dato i Systemgenndannelse til du ser WMP 11

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 24-06-06 22:40

Vis du har WMP 11 på proceslinjen skal du først fjerne den .og så prøve at fjerne den i tilføj fjern programmer

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 24-06-06 22:41

hej dova.....

ja det var det....har lige lavet en system gendannelse

nu virker det igen.....

tak til alle

Godkendelse af svar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 24-06-06 22:41

Tak for svaret hcma.