/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rejse med cykel i polske tog
Fra : jesperp04
Vist : 397 gange
50 point
Dato : 23-06-06 23:07

Er der nogen herinde, som kender til dette, at tage sin cykel med i de polske tog?
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-06-06 08:06

Spørg DSB

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-06-06 11:05

Kontakt den danske ambassade i polen, jeg tror de kan svare dig

http://www.polska.dk/polen_godt_at_vide.htm

God tur

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 24-06-06 18:16

Tak for jeres svar. Det er først næste år nemlig i år 2007, at jeg tænker på en tur til Polen. DSB kan nok ikke hjælpe mig med mit spørgsmål ang. cykel med tog i Polen fordi jeg gerne vil rejse over København til Polen med færgen. Er der nogen, som har erfaringer med at tage cyklen med i de polske tog? Sidste gang jeg havde cyklen med i de polske tog var 98´.
Mvh. Jesper

Annuller spørgsmålet
Fra : jesperp04

Dato : 02-07-06 14:14

Jeg annuller dette spørgsmål fordi det omhandler samme emne, som der bliver spurgt om i indlægget "Tips ang. cykel i polske tog?"
Mvh. Jesper