/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Sweepstake: VM-fodbold 2006
Fra : arne.jakobsen
Vist : 1001 gange
500 point
Dato : 22-06-06 21:06

Hvem bliver verdensmestre i fodbold?

Alle der svarer inden lørdag d. 24 juni kl. 17:00 deltager.

Kun ét bud pr. person.

Den der kommer først med det rigtige svar får pointene, men er der flere senere rigtige svar vil der være trøstpræmier til disse.

Fortsat godt VM-2006 til jer alle.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 22-06-06 21:19

Sverige

Kommentar
Fra : Frk-Anna

Dato : 22-06-06 21:28

Argentina

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 510 point
Dato : 22-06-06 21:36

Italien

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-06-06 23:38

Tyskland

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-06-06 23:42

OK Eyvind. Sørg nu for at dine alias'er ikke blander sig.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-06-06 23:45

Jeg håbede på Japan. Nu håber jeg på Syd Korea.

For at være lidt mere realistisk håber jeg på Tyskland.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-06-06 23:54

ting27 -> Dette er IKKE en håbe-tråd. Du skal byde på hvem der vinder. Jeg opfatter din seneste som et bud på Tyskland. Dette er budt af Eyvind. Så hvis Tyskland bliver verdensmestre, kan du højest få en trøst-præmie. Men tak for dit bud, det er rart at du har lyst til at lege med.

Kærlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 23-06-06 00:09

ok, ligegyldigt så.

Kommentar
Fra : MonkeyMan

Dato : 23-06-06 00:17

Brasilien !!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-06-06 00:18

ting27 -> Nej det er da ikke ligegyldigt. Du deltager med buddet Tyskland. Bliver Tyskland verdensmestre, får du point. Jeg mener bare at du skulle læse spørgsmålet før du svarede.

Kan du have det godt og hygge dig med VM2006.

Kærlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-06-06 02:10

Jeg snupper lige England.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ph7

Dato : 23-06-06 07:40

Argentina

Kommentar
Fra : cmjeppesen

Dato : 23-06-06 11:17

Ghana

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-06-06 11:19

Vinderen af FINALEN

Kommentar
Fra : polyglot

Dato : 23-06-06 13:44

Spanien!

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 24-06-06 01:17

Mit bud er Frankrig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-06-06 19:06

Hej igen allesammen. Ja det spænder jo til i Tyskland.

Hvad synes I om 1/8-dels finalen mellem Portugal og Holland?
Der er stærkt delte meninger i pressen.
Nogle mener at den russiske dommer fløjtede kampen i stykker, andre at det var spillerne selv der ødelagde kampen med deres alt for voldsomme spil.
En brugerundersøgelse på nettet gav 80% for at det var spillernes skyld.

Hvad mener I? Jeg er enig med de 80%. Synes at dommeren gjorde et godt stykke arbejde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-06 20:31

For dem som hellere vil se benbrækkeri stedet for rigtig fodbold..............var det en dårlig kamp.
Jeg er med på de 80%

Ps. Tyskland holder vist endnu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-06-06 20:50

Lige for at samle op:

Mokof: Sverige (er ude)
Frk-Anna: Argentina (er med endnu)
berpox: Italien (er med endnu)
Eyvind: Tyskland (er med endnu)
Ting27: Tyskland (2) (er med endnu)
MonkeyMan: Brasilien (er med endnu)
jakjoe: England (er med endnu)
ph7: Argentina (2) (er med endnu)
chjeppesen: Ghana (er med endnu)
polyglot: Spanien (er med endnu)
kETCHIKAN: Frankrig (er med endnu)

Sorry Mokof, jeg havde også gerne set at vort broderland kom videre.

Du er ude af denne sweepstake, men har da stadig mulighed for at deltage i denne hyggelige lille VM-snak.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-06-06 21:25

For nogle dage siden sagde Niels Christian Holmstrøm under en VM-kamp at fodbold var en "Kampsport". Vi kender N.C. Holmstrøm som en helvedes dygtig fodboldspiller. I de seneste år har han været med til at bringe Parken og FCK op i alle rækker i rollen som sportsdirektør.
Nu er han kommentator ved VM-2006. Men en bemærkning om at Fodbold skulle være en "Kampsport", er da helt ved siden af.

HVIS HAN VIRKELIGT MENER DET, HAR HAN SKUDT SIG SELV I BENET.

Hvad mener I?

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 27-06-06 19:05

Gid DK vandt ..................

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-06-06 21:15

Følgende er stadig med:

berpox: Italien
Eyvind: Tyskland
Ting27: Tyskland (2)
MonkeyMan: Brasilien
jakjoe: England
kETCHIKAN: Frankrig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-06 21:48

Ja lidt spændende er det jo. Mon det udløser en lille rejse til Hartzen.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 03-07-06 00:22

Du er en klovn arne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-06 20:50

Der røg vist min tur til Hartzen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-07-06 20:54

Ja, surt show, jeg havde spillet på Tyskland på en systemkupon på Den Lange? ØV

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-07-06 20:56

Nu er der kun berpox: Italien og kETCHIKAN: Frankrig tilbage

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 05-07-06 20:56

Jeg håber nu stadig på DK ........... men de er måske slet ikke med i år?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-07-06 20:59

Du har ret grethes, DK er ikke med i år.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-06 20:59

Jo grethes - men det er vist på tilskuerpladserne.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 05-07-06 21:05

Jeg kan da huske engang for mange ........... år siden, DK kom med på "afbud" måske det kun var EM? Men der vandt de da ............ GULD. Men det kan jo nok ikke nåes her til dette VM. Desværre ...........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-06 20:25

Det er da for dårligt at de 2 landsdækkende tv-kanaler begge sender finalekampen direkte.

Bare lige et surt opstød fra en som godt ville have set noget andet end fodbold

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-07-06 20:27

Jeg er helt enig ans. Det er squ for meget af det gode.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-06 20:36

Jeg har set starten af kampen der er ingen forskel på om billederne bliver vist fra det ene eller andet program.

Jeg forstår slet ikke at det skal være sådan. De kunne da have delt, så den ene kanal sendte 1. halvleg og den anden 2 halvleg.

Skal ikke forstyrre mere i din tråd, men der bliver jo en vinder

Enten berpox eller kETCHIKAN

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-07-06 20:39

Jo der er forskel. DR1 sender i 9:16 format mens TV2 sender normalt.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-07-06 20:40

Alles ist fusball>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>alles ist væk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-07-06 20:41

Jo der er forskel. DR1 sender i 9:16 format mens TV2 sender normalt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-06 20:49

Om de så sender i det ene format eller det andet, så er det jo det samme man ser.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-07-06 22:53

Tillykke berpox. Du var åbenbart den der vidste mest om fodbold. Italien blev Verdensmestre 2006.

Næste gang jeg åbner en spilletråd får den nyt navn. Jeg har nemlig fundet ud af at en Sweepstake er et spil hvor deltagernes indsats går ubeskåret til vinderen og da man jo ikke betaler for at deltage i disse "gætterier" må jeg finde på noget andet. Nogen forslag?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-07-06 00:52

Ja ret nice Italien vandt. Godt nok med held næsten hele vejen igennem, men sq sejt at det ikke blev Frankrig. De pev godt nok ret meget, men såen er det jo. Italien var i hvert fald glade.. og syntes da også at Tyskland har gjort et godt arbejde.. altså arrangementet. Så sku nice ud... hvor dyrt mon det ikke har været..
ITALY all the way!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-07-06 09:24

Øv - ikke nok med at jeg ikke vinder...................det koster også 50 point at sige
Berpox og Italien.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-07-06 11:41

Det egetligt sjovt at se, at dem der får guld og bronze er totalt glade, men dem der får sølv går grædende hjem. Mærkelige franskmænd.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-07-06 14:56

Sådan! Jeg sagde det jo ... just hjemvendt fra en dejlig sommerferie, hvor jeg under sydeuropæiske himmelstrøg nød, at min forudsigelse kom til at holde stik. Der var nogen der var godt kede af det - inkl. alle tyskerne... så ku' de bare pille flagene af bilerne igen ku' de så

Anyway - god sommer til alle - og tak for gevinsten Arne

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-07-06 14:58

>ting27, man vinder ikke sølv, man taber guld ... derfor græder man ...