/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
MYSPACE.COM
Fra : bangern
Vist : 498 gange
60 point
Dato : 22-06-06 16:35

Jeg har oprettet et 'artist profile' paa myspace.com og vil gerne aendre layoutet paa siden. Derfor fandt jeg en af de der pimpmyprofle agtige sider og fandet frem til et layout jeg oensker - men det er her det gaar galt.

Paa siden hvor jeg fandt layoutet er instruktionerne foelgende:

Copy the "Layout Code," and paste it into your "About Me" section, at the very bottom. Make sure you dont have mumbles of other crap code lying around.

- Det lyder jo meget nemt, men mit problem er at jeg ikke kan finde den "About Me" sektion der bliver naevnt!

Nogle der kan hjaelpe?

Tak.

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 22-06-06 18:43

1. Gå ind på www.myspace.com
2. Log ind
3. Vælg "edit profile"
4. Vælg "Interests and personality"
5. Ét af felterne hedder "About me". Der kan du sætte html-koden ind.

Kommentar
Fra : bangern

Dato : 23-06-06 19:17

Nej, der er ikke noget der hedder "Interests and personality" -

Det er en artist account jeg har, tror den er anderledes end den 'normale'.

Christian

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 23-06-06 20:04

Desværre ved jeg ikke hvordan artistsidernes redigeringsværktøjer er strukturerede, men fx på http://www.myspace.com/cranes er der en rubrik der hedder "About Cranes", jeg gætter på at du har et felt hvor du kan skrive noget tilsvarende, og jeg gætter på at hvis du gør følgende:

1. Gå ind på www.myspace.com
2. Log ind
3. Vælg "edit profile"

vil der komme nogle faneblade eller menupunkter frem med nogle andre navne end på almindelige profiler, under et af de punkter vil der garanteret være en rubrik der hedder "About the band" eller "Band description" eller lignende.

Ked at at jeg ikke kan hjælpe med den helt rigtige løsning, men jeg håber det lykkes for dig.

Kommentar
Fra : bangern

Dato : 25-06-06 02:18

Hmm, det kan jeg sgu' ikke finde..

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 25-06-06 08:47

Okay, nu har jeg fundet ud af det:

1. Gå ind på www.myspace.com
2. Log ind
3. Vælg "edit profile"
4. Vælg fanebladet "band details"
5. Find rubrikken "Bio" og klik på "edit" ud for den.
6. Indsæt den HTML-kode du har fundet, i feltet.
7. Indsæt evt. en beskrivelse af dit band i samme felt, men naturligvis efter koden
8. Klik på "preview"
9. Klik på "submit"