/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dansk Sprog pakke
Fra : miksdk
Vist : 1643 gange
200 point
Dato : 20-06-06 21:02

Er der nogen der ved hvor man finder "mcelocpack_DAN.exe" til windows media center.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 20-06-06 21:23

Kan denne side ikke bruges? Når man klikker på Download Torrent, får man i hver fald en fil serveret med det navn.

http://www.fulldls.com/downloading_app_2906

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 20-06-06 21:27

Hvis du henter den, må du hellere for en sikkerhedsskyld scanne den for 'snavs' inden du åbner den.

Brug denne side: http://virusscan.jotti.org/ Klik på gennemse og upload filen. Du skal være lidt tålmnodig, kan godt tage lidt tid.

Kommentar
Fra : miksdk

Dato : 20-06-06 21:40

Hej stimo1. jeg har prøvet denne torrent i et par dage der sker bare ikke noget den er død.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 20-06-06 21:48

Ok. Forstår jeg bare ikke. Hver gang jeg forsøger, virker det. Der går lidt tid før ruden hvor jeg skal vægle imellem Gem og Åben dukker op, men den kommer til sidst.

Kommentar
Fra : miksdk

Dato : 20-06-06 22:13

Det er også rigtig nok men der er ikke noget at downloade.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 20-06-06 22:23

Hej igen.

Nej det har du ret i. Fandt jeg også ud af. Virker ret suspekt.

Jeg har uden held forsøgt at finde den et andet sted på nettet. Ikke engang ved hjælp af Microsoft Dowload Center kan det lade sig gøre. Men det har du sikkert for længst konstateret.

Håber det lykkedes dig at finde den!

Kommentar
Fra : miksdk

Dato : 21-06-06 23:09

Hej stimo1.

Tak for at du prøvede.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 22-06-06 00:16

Det var så lidt! Var ikke til megen hjælp.

Jeg syntes du skal prøve i et computerfora i stedet. Jeg tror dér er meget større chance for at få løst dit problem.

Hvis du ikke kender dem: http://www.eksperten.dk/ - http://www.itsvar.dk/doctor/newest.aspx

Kommentar
Fra : miksdk

Dato : 22-06-06 18:35

Tak, jeg prøver senere.

Annuller spørgsmålet
Fra : miksdk

Dato : 24-06-06 13:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål