/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
pop af notesblok ved windows XP start ??~
Fra : sparx
Vist : 522 gange
50 point
Dato : 16-12-02 09:01

Forleden startede min winXP med efter opstart, at åbne en notesblok med følgende indhold.

[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21787

Hvad betyder det...? OG hvordan fjerner jeg det???

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 16-12-02 12:07

Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men jeg mener det er noget med skjulte filer at gøre. Prøv evt. at se om dette link kan hjælpe dig, eller lede dig ind på sporet:
http://computers.douglasthrift.net/winxpfaq/

se under Special Folders

Kommentar
Fra : sparx

Dato : 16-12-02 12:30

Ja, det tyder på at det har noget med shared documents at gøre, men hvordan fjerner jeg denne pop-up ved start...? Det er endnu mere interessant

Accepteret svar
Fra : NeoNmaN

Modtaget 50 point
Dato : 16-12-02 13:45

prøv at går ind i start » programer » start og se om den ikke liger der vis den gør så fjern der og genstart så sku den vis være væk :p

Godkendelse af svar
Fra : sparx

Dato : 17-12-02 19:40

NeoMan - just præcis - men hvorfor er den havnet der?

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 18-12-02 01:04

ved jeg ikke :)) hi hi sker bare nogen gang :)) men godt vi fik det løst så ;)