/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Digitv manglende tekster
Fra : mercerpigen
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 18-06-06 22:21

Jeg har lige købt en digital dekoder i aldi. Mrk. Magnum til 448kr (tilbud forrige uge)
Perfekt billede, lyd og texttv. Men underteksterne kommer og går som det passer dem
Man kan vælge om man vil have undertekster på, men den er ligeglad om funktionen er valgt.
Er det min dekoder der driller, eller har andre de samme problemer?
Skal jeg brokke mig, eller er det sendenettet???

Kommentar
Fra : josga

Dato : 18-06-06 23:27

Hej merserpigen.
Jeg tror du skal stille spørgsmålet i et andet forum, f.eks. under teknologi og evt. telekommunikation.
Der er en masse eksperter, der helt klart kan hjælpe dig, jeg håber du får klaret dit lille problem, for det er noget skidt det andet
hilsen Josga.