/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Update Program
Fra : Jonsina
Vist : 505 gange
20 point
Dato : 18-06-06 17:09

Er Der Nogen Der Kender Et Program Der Søger På Internettet efter Driver Updateringer Og Software Updatereing Eller Vær for sig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-06 17:54

har du ikke nok i windows update ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-06 17:56

http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da glemte lige linket - hvis du skulle have overset det på din maskine -og så skal du lade din maskine opdatere ved at enten gøre det automatisk - eller give besked når der er opdateringer.

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 18-06-06 17:56

jo til windows selv jeg mener til f.eks driver til nvidia eller til spil

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-06 18:01

jamen så skriv da hvad det er du vil have opdateringer til

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-06-06 18:07

Sådanne programmer findes. Dette f,eks http://drivermagic.com/p/nph-welcome.php

MEN, rigtige hardwarehajer mener ikke disse søgeprogrammer (incl Windows Update) er helt optimale, og anbefaler at man selv går ind på producenternes hjemmesider, og finder det man skal bruge. Iøvrigt skal man ikke altid bare opdatere drivere, fordi der er kommet nye. Jeg henter selv kun nye drivere, hvis der er problemer med dem, ud fra devicen "If it ain´t broke, don´t fix it"

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-06-06 18:54

Mener også det ikke nytter at hente noget, maskinen ikke direkte beder dig om.
Der kan være de VÆRSTE fejl og mangler, og det der er værre, ved bare at hente,
noget der slet ikke behøves.
Med nedlukning af hele din Pc til følge.
Men sikkert en NY mode dille.
Godt ord igen... TAK

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-06-06 18:57

Og JO, der findes et program, men ikke lægge det her.

Da det gør mere skade end gavn.
ikke selve programmet, men alt hvad det henter ned af UNØDVENDIGHEDER.

Har du problemer med en enkelt driver, eller spil der driller, så OK.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-06 19:02

godt med en advarsel - been there - done that - never again

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-06-06 19:05

Tag det i den rækkefølge, der passer.

Men pas på.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-06-06 20:11

det du tænker på, er det noget i retning af det er, på nogle driver guider, jeg kan ikke lige huske hvor, men noget i retning af denne
http://members.driverguide.com/

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-06-06 20:55

Til søgning af alt muligt er http://www.copernic.com/ rigtig smart.
Kan bla også give besked hvis der er opdatering på fortrukne sider,
Eller der er fundet nye sider inden for et område som man har søgt på før!

Det er et program der skal installeres.
Ja og det er gratis,,
i den gratis udgave selfølgelig

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-06-06 21:38

Som der bliver skevet.
Fra mennesker der sikkert ikke, har haft PUTEREN ret længe.
Men der er masser af Pushere
der vil tilbyde,,,,,,,noget, der muligtvis virker.
TØR DU

bare fra en der næsten har prøvet alt....
DER STOD NÆSTEN ALT,,,,,KAN I IKKE LÆSE MERE...........ment som en JOKER/HTML.index....DK ???? eller skal i have KLAMYDIA, på ???

LAD VÆRE MED BARE AT OPDATERE.

Begynder du først, at opgradere dit BUNDKORT- KÆRT BARN har for lidt NAVNE.
Men nedenstående, bliver næsten til en ABORT/DELETE
Speede Gonzales, eller var det noget med tempearturen/uret/frekvensen at gøre.
Kan du NÆSTEN være sikker på, at din CPU står af, en dag efter garantien er udløbet.

Alt er timet og tilrettelagt,,,,,,lad være med at ændre på noget.
Du FÅR ikke har penge til.....
Da de til enhver tid, kan se, at der er ændret--------PÅ ALT.....GLEM DET.

Og alt det andet-lige, håber du har en original Xp, ellers render du meget hurtigt ind i problemer...
Bortset fra dem åbentbart får/har.

Nu igen
Al lykke med din Pc.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-06-06 22:47

Hvad hedder din verden sofus

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-06-06 23:15

jeg vil bestemt ikke give noget et råd, men jeg har lært at være forsigtig med noget jeg ikke kender
for en tid siden fik jeg et godt råd her på nettet
jeg skulle lige køre et lille program for at klare et lille problem
resultat efter det:
ingen ikonner på skrivebordet, alt under dokumeneter var væk, og alle adr i foretrukne og outlook express var væk mm
så jeg vil fremover være lidt mere forsigtig

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-06-06 23:52

Det er ihvertfald ikke ligegyldigt hvem man lytter til

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 19-06-06 20:41

Det Kan Sgu også være lige gyldigt nu min ven har sagt at alt det der progs til auto opdatering af din pc er sgu virus fyldt til randen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-06-06 21:28

Altså , Du mener at , du er spild af til !
Så stop du bare dine opdateringer

Annuller spørgsmålet
Fra : Jonsina

Dato : 20-06-06 19:05

´h