/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Marked i Nice/Cannes området
Fra : LouiseVuitton
Vist : 1345 gange
45 point
Dato : 16-06-06 12:22

Hejsa.
Er der mon nogen herinde der kender mere til Nice/cannes området end jeg gør ?? Jeg har ledt på nettet efter "markeder" i uge 27-28 i dette område. Vil gerne besøge et af de store markeder jeg ved der er et eller andet sted i området.... Er der nogen der kender til en side med kalender over dette eller kender til disse markeder??

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 16-06-06 14:54

Jeg kender ikke til området, har aldrig været i Nice men ville gerne

Jeg fandt dette

http://gofrance.about.com/cs/nice/a/nicemarkets.htm

men ved jo ikke om du kan bruge det til noget.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 16-06-06 15:10

Der er marked i den gamle bydel i Nice...

Jeg husker desværre ikke på hvilken ugedag det er

Du kan se 3 fotos af det her: http://ann-vibeke.dk/marked.htm

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : LouiseVuitton

Dato : 20-06-06 11:32

Hej k1975. Tusind tak for dit svar. Kan godt forstå du gerne vil derned. Vi har været dernede mange gange og vi elsker det sted! Ville gerne finde marked hvor der både er sko og tøj.. Ved de findes!

Hej Ann - Vibeke. Tak for billederne. Det marked har vi besøg nogle gange, men der er ik så meget tøj og slet ik sko