/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
hjælp?!
Fra : mort1760
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 14-06-06 18:53

Jeg har et trådløst netværk som jeg lige har fået. Jeg kan godt oprette forbindelse til den og kan gå på internettet. men nogen gange kan den ikke gå på nettet, men den har stadig forbindelse til routeren.

Det er en ZyXEL P660HW/Trådløs router og mit styresystem er Windows XP Pro SP2

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 19:08

Prøv at kigge her:
http://www.allnet.dk/support.htm
Det er ikke din router men pricippet er nok det samme.
Det kan måske give dig et par idéer

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 14-06-06 20:17

det virker stadig ikke?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-06-06 00:54

Mange routere i handlen, indholder en forældet version af firmware, som ikke har fået rettet de eventuelle fejl, som der næsten altid er, i starten på et nyt program.
Find din routerfabrikant, måske har de en opdateret firmware, som du skal hente og opdatere din router med.
Det løser normalt de fleste problemer.

Kommentar
Fra : andersburn

Dato : 10-07-06 23:12

jeg har også en ZyXEL router, og den gør det samme, man skal bare slukke den og tænde den igen, måske kommer der en firmware opdate der retter problemet her kan du finde det: http://www.zyxel.dk/web/support_download_result.php