/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Proceslinien(Taskbar) skrumper
Fra : caligari
Vist : 530 gange
66 point
Dato : 14-06-06 11:18

Jeg har min windowsXP proceslinie i højre side.
Den er bred og fungerer som en god oversigt over flere forskellige programmer.

MEN! når jeg genstarter computeren skrumper den en lille smule, indtil den kun er en kolonne (?) bred.

Selvfølgelig er proceslinien låst - men den bliver stadig mindre og mindre og mindr.

Hvordan låser jeg i virkeligheden proceslinien?

vh L

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-06-06 12:40

Kan være fordi den ikke er benyttet helt, fyldt ud med programmer/genveje.
Prøv at lægge flere genveje på linien og se om det virker.
De kan altid slettes.
Ellers har jeg aldrig hørt om det problem før.

Kommentar
Fra : caligari

Dato : 14-06-06 13:20

@ sofus: Nej det er ikke problemet/løsningen.

Mit problem er desuden beskrevet her: http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/WinXP/Q_20427451.html

- men ikke løst.
vh L

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-06-06 13:45

Prøv at søg på www.microsoft.dk
Ellers må jeg melde pas.

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 16-06-06 19:03

Du kan evt. sætte et Auto Reg fil der sætter ProcessLinien/taskbaren i størrelsen hvergang computren starter.

/Rex

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 16-06-06 19:34

Hmm
Jeg har lagt min processlinie i højre side i x2, og har nu genstartet 2 gange uden at den har flyttes sig en milimeter... Og jeg har ikke en gang låst den...

Evt. prøv at lægge processlinien i bunden af skærmen, i xx højde, genstart og derefter at lægge den op i højre siden igen, måske at det virker.

/Rex